Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم شهرخودرو امیدوار است که بتواند عملکرد بهتری را در لیگ بیست و یکم از خود به نمایش بگذارد.

معراج پورتقی مهاجم شهرخودرو در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از حضور در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس گفت: بعد از پایان یافتن مسابقات لیگ برتر و حضور رضا مهاجری در تیم، ما روند خوبی را در تمرینات داشتیم و اردو آماده سازی مناسبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و بازی‌های دوستانه خوبی را انجام دادیم که باعث شد ما بتوانیم نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این روند  که در تمرینات داشتیم حالا آماده هستیم تا در مسابقات لیگ برتر نمایش خوبی را از خود ارئه دهیم. 
وی در مورد حضور رضا مهاجری در شهرخودرو و کار با این مربی بیان کرد: خدا را شکر کادرفنی خوب و با تجربه ای را در اختیار داریم. آقای مهاجری از هر جهت عالی هستند و از تجربه کار در کنار ایشان لذت می‌برم و در این مدت زمان کم چیزهای زیادی را از ایشان یاد گرفته ام. از طرف حضور هادی عقیلی در کادرفنی نیز باعث شده تا کادر کاملی را در اختیار داشته باشیم و من از تجربیات  و راهنمایی‌های ایشان بسیار بهره می‌برم و همین موضوع باعث شده تا افتخار کنم که می‌توانم در این تیم حضور دارم. 

مهاجم شهرخودرو در مورد آخرین وضعیت خود نیز اظهار داشت:‌ سعی کردم در تمرینات و اردوهای پیش فصل تمام تلاش خود را به کار ببرم تا بتوانم به بهترین فرم خود برسم.  من سال گذشته جست و گریخته به میدان می‌رفتم و موفق شدم دو گل نیز برای شهرخودرو به ثمر برسانم اکنون در تلاش هستم تا بتوانم در لیگ بیست و یکم عملکرد بهتری داشته باشم و به ترکیب ثابت برسم و برای شهرخودرو مثمر ثمر باشم.

پورتقی در خصوص سرنوشت شهرخودرو در لیگ بیست و یکم با توجه به مشکلاتی که این تیم با آن دسته و پنجه نرم می‌کند گفت: تیم ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و ما در تلاش هستیم در بین تیم های بالایی جدول قرار بگیریم و همه تلاش خود را برای رسیدن  به هدف مدنظر خود انجام خواهیم داد تا بتوانیم دل مردم مشهد و هواداران را شاد کنیم. تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که طبیعی است. همه تیم ها در مقاطعی با مشکلاتی روبه رو هستند که رفع می‌شود و ما باید در این زمان تمرکز خود را حفظ کنیم. این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد و اگر حمایت شویم می‌توانیم نتایج خوبی را در این فصل کسب کنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو لیگ برتر خلیج فارس شهرخودرو لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس معراج پورتقی لیگ بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند