Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد با اشاره به هفته وحدت و فرمایش قرآن که فرمود با یکدیگر نزاع و کشمکش نکرده و آن را به عرصه عملی نکشانید، اظهار داشت: مسلمانان در این صورت به اهداف خود نرسیده و شکست می‌خورند و هیبت و قدرت آنان نیز از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امید است با ترویج صحیح اندیشه اسلامی هم در میان شیعه و هم در میان اهل سنت، جلوی افراطی‌گری و تکفیر گرفته شود، چون این‌ها محصول دست صهیونیسم هستند و از همه مهمتر امروزه جای هیچ تحلیل و انکاری نیز وجود ندارد همه ما میدانیم کسانی که رهبر گروه‌های تکفیری و افراطی مانند داعش هستند، آزادشده زندان‌های گوانتانامو و زندان‌های آمریکایی و پیش از آن هم، تحصیل کرده و تربیت شده آنجا هستند و هیچ فردی که داعیه تکفیری دارد در کشور‌های مسلمان تربیت نشده در حالی که سرباز دشمن هستند.

ماموستا امامی تصریح کرد: در جنگ سوریه که بهترین محک برای آزمایش است، تکفیری‌ها در مرز‌های رژیم اشغالگر قدس حضور داشتند، اما با وجود اینکه هزاران تن از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند حتی یک گلوله به سوی رژیم صهیونیستی شلیک نشد و چه بسا زخمی‌های خود را نیز در آنجا درمان می‌کردند و این درسی است که نیاز به تفکر ندارد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه مهاباد هفته وحدت شیعه و سنی اندیشه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی و حجیت فتوا

پنجاه و نهمین نشست اندیشه‌ورزی در ادامه سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با سخنرانی عضو اندیشکده فقه و حقوق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد درس خارج حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست آیت‌الله محمد قاینی در جمع اعضای اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایران و علاقه‌مندان به این مباحث به موضوع «هوش مصنوعی و حجیت فتوا، قضا و قول خبره و کارشناس» پرداخته و  در پایان پاسخگوی نظرات و انتقادات حاضران خواهد بود.

این نشست روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به‌صورت حضوری در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود و به صورت مجازی نیز به نشانی theory.olgou.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان برای شرکت حضوری در این مباحث می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳-۳۲۸۸۹۵۶۶ اقدام کنند.

شرکت در این نشست  برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد