Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@19:04:25 GMT

واکنش وزیر ورزش به تهیه VAR از شرکت حامی اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۲۳۵۱

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم پیاده‌روی در دریاچه خلیج فارس در مورد دستگاه VAR در ورزشگاه آزادی و این‌که شنیده شده است شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی پشت این قضیه هستند، گفت: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است، منتظر دریافت گزارش دقیق هستیم. ما علاقه‌مندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته تسنیم وی در پاسخ به این سؤال که "ما این تکنولوژی را داریم، ولی نمی‌توانیم استفاده کنیم؟"، تأکید کرد: خیر، ما هنوز در ایران این تکنولوژی را نداریم، قرار است استفاده کنیم، ولی هنوز این تکنولوژی را نداریم.

سجادی راجع به اینکه "هنوز از فیفا اجازه دریافت و استفاده از دستگاه VAR را نداریم"، اظهار داشت: این‌که اجازه گرفتیم یا نه را نمی‌دانم، ولی باید از تکنولوژی روز ورزش در ایران استفاده کنیم‌.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی حمید سجادی داور ویدیویی وزیر ورزش تیم ملی فوتبال رژیم صهیونیستی ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی استفاده کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح