Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ملاقات مدیران سابق استقلال با مصطفی آجورلو اتفاق غیر منتظره‌ای بود که هیچ یک از هواداران این باشگاه نسبت به آن واکنش مناسبی نداشتند، هرچند علت برگزاری این جلسه هم اندیشی مدیرعامل فعلی با مدیران سابق عنوان شد اما گفته می‌شود در این نشست آجورلو با اشاره به اتفاقات سال‌های اخیر به نوعی عنوان کرده دوست ندارد تجربیات تلخ گذشته را مرتکب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنیده می‌شود در جلسه مذکور مدیران سابق هر یک در اظهارات، پیشنهاد خود را برای موفقیت باشگاه استقلال ارائه کردند تا به این ترتیب در پلن اجرایی آجورلو نقش آفرینی کنند اما گویا هیچ یک از پیشنهادها مورد توجه مدیرعامل جدید قرار نگرفته و بعید است تغییری در روش مدیریتی آجورلو ایجاد شود.

 

برخی نزدیکان باشگاه استقلال هدف از برگزاری این جلسه را صرفا شنیدن نقطه نظرات مدیران قبلی توسط آجورلو عنوان می‌کنند و تاکید دارند این به این معنا نیست که مدیرعامل فعلی قصد دارد با راهنمایی آنها امور اجرایی باشگاه را پیش ببرد.

 

البته از واکنش پایانی آجورلو در زمان خروج از دفتر فتح الله‌زاده نیز کاملا پیدا بود، او قصد ندارد با انجام مصاحبه به نوعی به جزئیات مطرح شده در این ملاقات اشاره کند به همین دلیل پس از اینکه با پرسش خبرنگاران رو به رو شد از فتح‌الله‌زاده خواست او صحبت کند! پس از آنکه فتح‌الله‌زاده این پیشنهاد را قبول نکرد، آجورلو به اولیایی اشاره کرد که وی صحبت کند تا عدم تمایل خود را نسبت به توضیح در خصوص این جلسه به شکل رسمی نشان دهد.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد این جلسه بیشتر حالت فرمایشی و سمبلیک داشت و قرار نیست آجورلو در شیوه مدیریتی خود تغییر ایجاد کند، البته برخی اعضای جلسه نیز متوجه این ماجرا شدند اما برای حفظ ظاهر در گفت و گو با رسانه‌ها عنوان کردند درباره اثرگذاری این نشست باید منتظر گذشت زمان بود تا شکست این پروژه به این زودی اعلام نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مصطفی آجورلو استقلال علی فتح الله زاده مصطفی آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه

 این روز‌ها وضعیت قیمت‌ها در بازار اجاره مغازه به حدی عجیب است که برخی سراغ اجاره راه پله می‌روند. به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است. نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید. به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه‌ها شود.

منبع: سرانه

tags # اجاره‌نشینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست