Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی دیدار کرد.

حجت الاسلام ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به همراه حجت الاسلام رحمانی مهر مدیرکل و ابراهیمی مدیر استان‌ها با حضور در کمیته امداد با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار بختیاری رئیس کمیته امداد ضمن خوش آمدگویی به بیان گزارشی از عملکرد بخش زکات پرداخت و با اشاره به تفاهم‌نامه با سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سه هزار طلبه مستقر در روستاهای کشور با شوراهای عالی زکات همکاری دارند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به اهمیت بحث ترویج فرهنگ زکات پرداخت و بیان کرد: باید با جذب طلاب و روحانیون موفق فرهنگ زکات را در سطح جامعه گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه افزود: طلاب و روحانیون مستقر در استان‌ها در یک سطح نیستند و هر کدام دارای روحیات، سلایق و عملکرد مختلفی هستند که با گزینش افراد توانمند گام جدید و بلندتری در ترویج فرهنگ زکات برداشته شود و شاهد رضایت خداوند متعال، حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری باشیم.

در پایان حجت الاسلام مهری مدیرکل امور اجرایی زکات با ارائه گزارشی خبر از همایش زکات در مشهد مقدس داد.

کد خبر 5330340

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مشهد مقدس مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی آیت الله خامنه ای سازمان تبلیغات اسلامی وزارت جهاد کشاورزی فعالیت های قرآنی قرآن قرآن کریم شیعه هفته وحدت انقلاب اسلامی ایران مسجد زنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طالبان سازمان اوقاف و امور خیریه تهران داعش مرکز اسلامی هامبورگ نماینده ولی فقیه کمیته امداد حجت الاسلام فرهنگ زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در کابل تصریح کرد افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمیکاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنند

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور