Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:17:35 GMT

تاثیر ۱۲ برابری سینوفارم در کاهش مرگ‌ومیر‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۲۴۴۶

تاثیر ۱۲ برابری سینوفارم در کاهش مرگ‌ومیر‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حسن ابوالقاسمی روز دوشنبه در گفت وگویی افزود: یک مطالعه در خصوص اثربخشی واکسن‌های کرونای چینی با جمعیت ۵۴۰ هزار نفر به انجام رسید که براساس آن مشخص شد، این واکسن حدود ۱۲ برابر مرگ ومیر و حدود ۱۱.۵ برابر میزان بستری در بیمارستان‌ها را کاهش می‌دهد.

وی تصریح کرد: نتایج این تحقیق که روز گذشته (یکشنبه ۲۵ مهرماه) در فضای مجازی نیز به اشتراک گذاشته شد، همچنین نشان داد، تزری واکسن ۱۸ برابر میزان ابتلا به کووید۱۹ را کاهش می‌دهد، عمده واکسن‌ها در این مطالعه سینوفارم بود، اما جزییات تحقیق هنوز در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسمی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور اطمینان به نتایج یک مطالعه باید همه اجزاء تحقیق مشخص شده و نتایج کنونی در فضای مجازی در حال حاضر کافی نیست.

عضو کمیته علمی مبارزه با کرونا یادآور شد: شرایط مطالعه هم باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال، یک واکسن در زمانی تزریق می‌شود که اصلا پیکی در کشور وجود نداشته و یک واکسن ممکن است، در پیک کرونا تزریق شود.

واکسن سینوفارم تولید گروه دارویی ملی چین است و ۷۹.۳۴ درصد اثر بخشی دارد و ۲۰ ژوئیه سال جاری برای استفاده اضطراری در کودکان و نوجوانان در چین تایید شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سینوفارم کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!

مسی عملکردی باورنکردنی برابر نیویورک ردبولز داشت 

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS نمایش استثنایی مسی

نکته جالب توجه این‌جاست که لیونل مسی آمار درخشانش را در تنها یک نیمه به ثبت رساند. نیویورک ردبولز بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۳۰ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و شاگردان تاتا مارتینو بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت؛ روی پاس گل مسی در دقیقه ۴۸، ماتیاس روهاس گل تساوی را به ثمر رساند و ستاره آرژانتینی خودش در دقیقه 50 اینتر میامی را پیش انداخت. مسی تا دقیقه ۸۱، ۴ پاس گل دیگر برای روهاس و لوییس سوارز (روهاس ۱ گل، سوارز ۳ گل) فراهم کرد تا شب به یاد ماندنی‌ای را برای تیمش رقم زده باشد.

رکوردهای لیونل مسی در این بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با ثبت ۵ پاس گل در یک بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با اثرگذاری روی ۶ گل در یک بازی آمار لیونل مسی در فصل جاری  12 گل و ۱۱ پاس گل در ۱۱ بازی! لیونل مسی و لوییس سوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قبل از مصرف قهوه ژن‌های خود را بررسی کنید!
  • تلقین، خاطرات را تغییر می‌دهد!/ اثر تصویرسازی ذهنی بر حافظه
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • حد کم کردن وزن چقدر است؟