Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، سیف الله امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در بخشنامه‌ای اعلام کرد که در صورت عدم عرضه محصولات فولادی در بورس‌کالا، تولیدکنندگان محصولات فولادی اجازه خرید شمش از بورس را نخواهند داشت.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به دستور و تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر عرضه کلیه محصولات تولیدی شمش فولاد و مقاطع فولادی (طویل، تخت) در بورس کالا، لطفاً به واحدهای فولادی استان مربوطه اعلام نمایند که از تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ کل تولید خود را شامل (شمش فولادی شامل بیلت، بلوم، اسلب، انواع ورق، میلگرد شاخه و کلاف تیرآهن، نبشی، ناودانی، لوله و پروفیل و …) را در بورس کالا عرضه نمایند و در صورت عدم اجرای مفاد فوق واحدهای تولیدکننده محصولات فولادی مجاز به خرید شمش فولادی از بورس کالا نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین واحدهای فولادی مجاز به فروش محصولات خارج از بورس کالا نیستند.

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۴ مهرماه) بازدهی ۱۷۰ درصدی‌ سهام شستا با وجود نوسانات بازار گزارش بورس ۲۵مهرماه ۱۴۰۰ ارزش سهام عدالت من (۲۵ مهرماه) هنوز تصمیم چگونگی پرداخت سود شستا قطعی نشده است/ پرداخت به سجام یک ماه زمان می‌برد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عرضه فولاد در بورس محصولات فولادی بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز