Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محی‌الدین امینی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت شهرستان هر ۲ نوبت واکسن را دریافت نموده‌اند، افزود: پوشش واکسیناسیون نوبت اول در روستاهای روانسر ۸۰ درصد است.

وی تصریح کرد: با تلاش مراقبین سلامت در مراکز شهری و روستایی و چندین ماه فعالیت صبح و عصر پرسنل بهداشت و درمان در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهید ویسی و مراجعه به درب منازل در روستاها درصد قابل قبول پوشش واکسیناسیون محقق شد و خوشبختانه پوشش واکسیناسیون در تمام رده های سنی ۱۲ سال و بالاتر رشد مناسبی داشته و این روند همچنان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر تاکید کرد: شهروندان جهت ایجاد ایمنی جمعی برای تزریق نوبت اول و دوم واکسن در کوتاه‌ترین زمان مراجعه نمایند تا به هدف مطلوب و مورد انتظار واکسیناسیون برسیم و از خطرات و عوارض بیماری کرونا در امان باشیم.

امینی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در روانسر تاکنون یک هزار و ۸۸۴ نفر به این ویروس مبتلا شده اند که یک هزار و ۴۹۲ نفر به صورت سرپایی و ۳۹۲ نفر نیز پس از بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی، مداوا شده اند.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز این بیماری، تعداد ۶۶ نفر از مردم شهرستان روانسر به دلیل عوارض ناشی از این بیماری، متاسفانه جان خود را از دست دادند و فوت ۱۱ نفر مشکوک به این بیماری نیز ثبت شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه هم اکنون ۹ بیمار روانسری مبتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری هستند، گفت: شهرستان روانسر از لحاظ رنگ بندی کرونایی، در وضعیت نارنجی قرار دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا روانسر واکسن وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا روانسر واکسن کرونا روانسر واکسن وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شهرستان روانسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان