Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@05:59:36 GMT

فدرر از بین ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۰۰۸

فدرر از بین ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج شد

راجر فدرر سوئیسی بعد از ۴ سال از بین ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج شد.

به گزارش اسپورتال، راجر فدرر دیگر یکی از ۱۰ تنیسور برتر جهان نیست. این سوئیسی ۴۰ ساله در رده بندی جدید جهانی به رتبه یازدهم سقوط کرد.

راجر فدرر، ستاره تنیس، دیگر در بین ۱۰ نفر برتر جهان نیست. طبق رتبه بندی جهانی که روز دوشنبه منتشر شد، همانطور که انتظار می‌رفت این ورزشکار به جایگاه یازدهم سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به ندرت پیش می آید که شماره یک سابق جهان در بین ۱۰ نفر برتر قرار نگرفته باشد. بین نوامبر ۲۰۱۶ و ژانویه ۲۰۱۷ هنگامی که مصدوم شد، به رتبه ۱۷ سقوط کرد و اکنون بعد از ۴ سال بار دیگر از بین ۱۰ تنیسور برتر خارج شده است.

نواک جوکوویچ صرب بالاتر از دنیل مدودف روس و استفانوس سیتسیپاس یونانی در رده نخست برترین تنیسورهای جهان در تازه ترین رده بندی برترین های جهان قرار گرفت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ۱۰ تنیسور برتر برتر جهان بین ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد