Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:03:04 GMT

عملکرد هیات تنیس ایلام رضایت بخش است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۰۶۱

عملکرد هیات تنیس ایلام رضایت بخش است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، در نشست مجمع انتخابات رییس هیات تنیس استان ایلام ، گفت: تمامی فعالیت‌های انجام شده هیات تنیس ایلام از طریق فضای مجازی رصد می‌شود که پس از بررسی‌ها شاهد بودیم که اقدامات هیات ایلام برای توسعه ورزش تنیس بیش از استان‌های همجوار خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برگزاری مسابقات هفتگی تنیس در ایلام در بازه زمانی بلندمدت توسعه این رشته ورزشی در استان را در پی خواهد داشت که این مهم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر این مجمع، اجرایی خواهد شد.

رییس فدراسیون تنیس خواستار ارائه گزارش‌ها و فعالیت‌های مستمر هیات تنیس ایلام به مدیرکل ورزش و جوانان استان شد و اظهار کرد: ارائه گزارش‌ها به مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رییس هیات می‌تواند موجبات توسعه ورزش تنیس استان را فراهم کند.

عزیزی ادامه داد: هر اندازه تعداد ورزشکاران ورزش تنیس ایلام افزایش یابد شاهد خواهیم بود که ورزشکاران این استان در رقابت ملی، جهانی و المپیک حضوری فعال خواهند داشت.

او مطرح کرد: تلاش داریم امکانات سخت افزاری این استان را برای توسعه و پیشرفت ورزش تنیس مهیا کنیم تا این استان بتواند در ورزش تنیس نیز در مسابقات مختلف مقام آوری بالایی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزش تنیس در استان ایلام بسیار زیاد است که با همدلی و هماهنگی و توجه ویژه رییس فدراسیون شاهد رشد این ورزش در آینده نزدیک خواهیم بود.

مظفر علی شایی افزود: مهم‌ترین تصمیمات و برنامه ریزی هر هیات با رییس هیات و اعضای مجموع است و هر اندازه این دو ،  همکاری بهتری داشته باشند و نفش خود را به خوبی ایفا کند توسعه رشته مورد نظر قطعی است.

او با قدردانی از رییس فدراسیون تنیس به دلیل توجه ویژه به هیات تنیس استان در بحث برگزاری دوره آموزشی و اهدای تجهیزات گفت: خواستاریم فدارسیون در بحث نیاز‌های ذکر شده حوزه تنیس استان و برگزاری دوره‌های آموزشی مساعدت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: گزارش دهی عملکرد و فعالیت‌های هیات به عنوان یکی از دلایل موفقیت و توفیق در یک رشته ورزشی در تمامی هیات باید در دستور کار قرار گیرد.

در پایان این نشست و با رای مجمع انتخابات هیات تنیس استان ایلام، محسن رحیمی با ۱۱ رای کامل به عنوان رییس هیات برای چهار سال دیگر ابقا شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیات ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان رییس فدراسیون استان ایلام تنیس استان تنیس ایلام رییس هیات هیات تنیس ورزش تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم