Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون پزشکی ورزشی همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش در راستای توسعه ورزش همگانی در قالب طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی به عموم مردم و ورزشکاران خدمات رایگان ارائه می دهد.

به گزارش برنا، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی که با حضور در ایستگاه مجموعه ورزشی انقلاب تهران این طرح را افتتاح کرد، گفت: مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان خدمتگزار سلامت جامعه ورزش همواره تلاش می کند بهترین خدمات را ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به نقش ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه و ترویج ورزش همگانی میان اقشار مختلف مردم، طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی هم اکنون توسط همکاران ستادی و استانی ما در تمام مراکز استان ها در حال برگزاری است و گزارش های دریافتی حاکی از استقبال و رضایت مراجعه کنندگان به ایستگاه های برپا شده، است.

دکتر نوروزی گفت: در قالب این طرح خدماتی همچون مشاوره پزشکی ورزشی، کنترل فشار خون، تست قند خون ، تست سطح اکسیژن خون، مشاوره های سلامت و مقابله با کرونا به صورت رایگان ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون انقلاب سلامت جامعه قند هفته تربیت بدنی فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا