Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی به حواشی سیستم VAR واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدحمید سجادی در حاشیه پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پاسخ به این سوال که چرا ما نمی‌توانیم در ورزشگاه آزادی از سیستم VAR استفاده کنیم و این صحبت مطرح شده که شرکت‌های رژیم صهیونیستی پشت این ماجرا هستند، عنوان کرد: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظرم گزارش مشروح و کاملی به دستم برسد. علاقمندیم در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در  پاسخ به این سوال که ما این سیستم را در حال حاضر در کشور داریم، گفت: خیر نداریم و این سیستم برای ما نیست. قرار است از آن استفاده کنیم.

سجادی همچنین درباره اینکه گفته شده فیفا استفاده اجازه از آن را نداده، خاطرنشان کرد: این موضوع را نمی‌دانم که اجازه گرفتیم یا خیر اما باید از تکنولوژی در ورزش استفاده کنیم.

وی درباره همایش پیاده‌روی هم اظهار داشت: ستاد برگزاری هفته تربیت‌بدنی در وزارت ورزش تشکیل شده و همگی اعضا از مسئولان هستند. امروز شهرداری و فدراسیون همگانی میزبان این برنامه بودند که از آنها تشکر می‌کنم. این برنامه زنگ آغازین برای از سرگیری برنامه‌های ورزشی به صورت هدفمند با محوریت ورزش همگانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید حمید سجادی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش استفاده کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است