Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح این استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین تجدید میثاق جامعه ورزش با مرد میدان ایثار و مقاومت که به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش از استان کرمان و از مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد، گفت: در آغازین روز هفته تربیت بدنی و ورزش هستیم، هفته‌ای که به نام تربیت بدنی نامگذاری شده و شروعی برای استمرار فعالیت‌های ورزشی و تاکید بر فعالیت‌های بدنی و ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز امیدواری کرد، فعالیت‌های ورزشی در پهناورترین استان و قطب ورزش جنوب شرق کشور بتواند روز‌های بهتری را نسبت به گذشته تجربه کند.

پاریزی افزود: با توجه به اینکه خوشبختانه کم کم به پایان بحث بیماری کرونا نزدیک می‌شویم و امکان از سرگیری فعالیت‌های ورزشی در جای‌جای کشور و استان کرمان وجود دارد، امیدواریم برنامه‌های هفته تربیت بدنی بعد از مدتی تعطیلی، بتواند در سال جاری شروعی بر فعالیت‌های جدی حوزه ورزش باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سیاست گذاری مجموعه وزارت ورزش و جوانان به واسطه شروع برنامه‌های هفته تربیت بدنی از کرمان و از جوار قبور شهدا به ویژه مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کرد و آن را اقدامی ارزشمند دانست.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به بیان گزارشی از ظرفیت‌های ورزش استان کرمان پرداخت و گفت: استان کرمان به عنوان قطب ورزش جنوب شرق کشور امروز قریب به ۱۰۰ تیم ورزشی در رشته‌های تیمی و انفرادی در سطح لیگ‌های کشور دارد.

او افزود: قریب به ۴۶ تیم ورزشی از این استان در لیگ‌های برتر کشور هستند که ۲۰ تیم از این تیم‌ها مربوط به بانوان است.

پاریزی تصریح کرد: سعی شده متناسب با سیاست گذاری‌هایی که داشتیم ۵۰ درصد از جامعه هدف ما ورزش بانوان ما باشد که خوشبختانه در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای ما این اتفاق خوب و مبارکی است.

او ابراز امیدواری کرد، اصحاب رسانه بتوانند با به تصویر کشیدن این افتخارات موجبات ایجاد انگیزه و غرور در جای جای استان کرمان و در بین نوجوانان و جوانان به وجود بیاورند تا بتواند به توسعه ورزش در بُعد قهرمانی، افزایش نشاط عمومی در سطح جامعه و متناسب با آن به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه استان کرمان مهد ورزشکاران پاراآسیایی و پارالمپیکی است، گفت: امروز در بین ما ورزشکارانی هستند که به تازگی در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موجبات غرور ملی و ایجاد افتخار برای مردم استان کرمان شدند که من بابت تلاشی که داشتند و حضورشان در مراسم امروز تشکر و قدردانی می‌کنم.

پاریزی افزود: امیدواریم این ورزشکاران بتوانند الگو‌های مناسبی برای ترغیب جامعه به فعالیت‌های ورزشی هم در بُعد همگانی و هم در فعالیت‌هایی که بتواند قهرمانی‌های ورزشکاران استان کرمان در رقابت‌های ملی و بین المللی تضمین کند، باشند.

او تصریح کرد: از ۶۳ نفر از کاروان ورزشی که به رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام شدند، چهار ورزشکار و یک مربی از استان کرمان بودند که ما از چهار ورزشکار، سه مدال شامل دو طلا و یک نقره شاهد بودیم.

پاریزی بیان کرد: این یک اتفاق بسیار مبارک و برگ زرینی در تاریخ افتخارات ورزش استان کرمان بود که هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش، با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، روسای هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی سطح استان، بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی را تدارک دیده ایم که در این هفته انجام خواهد شد.

پاریزی افزود: افتتاح ۵ پروژه ورزشی را در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزش استان خواهیم داشت و همچنین برگزاری برنامه‌هایی که بتواند کمک کند که ما فعالیت‌های حوزه ورزش را گسترده‌تر در سطح استان پهناور کرمان شاهد باشیم.

او از گروه مستندساز وزارت ورزش و جوانان به واسطه پوشش آیین تجدید میثاق جامعه ورزش با مرد میدان ایثار و مقاومت به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش قدردانی کرد و بیان داشت: از این عزیزان که برنامه امروز را پوشش می‌دهند تا به عنوان یک برنامه ملی هم بتواند پخش تلویزیونی داشته باشد و و هم بتواند پایلوت کار برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح کشور باشد، تشکر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان هفته تربیت بدنی و ورزش فعالیت های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد