Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، منوچهر حبیبی روز دوشنبه در قرارگاه استانی مقابله با قاچاق کالا و ارز،  افزود: قاچاق کالا به عنوان یک ضد ارزش باید مورد نفرت عمومی باشد، زیرا فلج کننده تولید داخلی و ضربه زننده به استقلال کشور است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین یادآورشد: مبارزه با قاچاق باید از مبادی مختلف به صورت جدی صورت پذیرد و همچنین باید نقاط و گلوگاه های اقتصادی شناسایی شود تا برای پیشگیری از قاچاق برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مقابله با قاچاق کالا و ارز، افزود: کمیته های اطلاع رسانی و شناسایی اطلاعات نقش مهمی در کمیسیون دارند که بخش عمده این موضوع به عهده این کمیته ها است و انتظار می رود با جدیت در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی با اشراف کامل اطلاعاتی اقدام کنند. 
 حبیبی تاکید کرد که دیگر کمیته های  ذیل کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز باید بصورت فعال کار را پیگیری کنند.

وی همچنین سازمان صنعت،معدن و تجارت را مکلف کرد که با همکاری پلیس، نظارت بر اماکن عمومی را افزایش داده و تعزیرات نیز در بحث آموزش اصناف اقدام و در صورت مشاهده فروش کالای قاچاق تذکرات لازم ارایه گردد.

برچسب‌ها قاچاق قزوین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق قزوین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق قزوین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق استانداری قزوین مقابله با قاچاق کالا قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت