Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران-سرویس ورزشی| رقابت‌های روز دوم از سی‌و‌یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در گروه مردان، شنبه ۲۴ مهرماه در هتل پارسیان استقلال در ۴ وزن زوج در تهران پیگیری شد و مردان تکواندوکاران مازندران یک طلا و نقره در وزن ۸۷+ کیلوگرم کسب کردند تا جمع مدال مازندران در گروه مردان به ۵ مدال رنگارنگ از این رویداد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندو استان مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۷۱ تکواندوکار از ۹ کشور ایران، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند و در هشت وزن ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم پیگیری شد.

وی افزود: با پیگیری مبارزات اوزان فرد ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم مازندران یک طلا توسط دانیال بزرگی و یک برنز توسط امیررضا صادقیان را در وزن ۷۴- کیلوگرم بدست آورد و حسن بشیری در وزن ۸۷- کیلوگرم مدال برنز کسب کرد.

نفجم ادامه داد : در دومین روز این رویداد بین‌المللی تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند.تکواندو مازندران در وزن ۸۷+ کیلوگرم ۲ فینالیست داشت ، علی احمدی و علیرضا نادعلیان هر ۲ جویباری به شیاپ جانگ رفتند برای رسیدن به قهرمانی این رویداد مبارزه کردند و در نهایت علی احمدی به گردن آویز طلا رسید و علیرضا نادعلیان نایب قهرمان این رویداد شد.

رئیس هیات تکواندو مازندران بیان کرد: در نهایت مردان تکواندوکار مازندران ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز از سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر کسب کردند؛ دانیال بزرگی عنوان بازیکن برتر این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد.

وی افزود : همچنین دانیال بزرگی یک طلا جام فجر و یک برنز از جام باشگاه های آسیا و علیرضا نادعلیان یک طلا از جام باشگاه‌های آسیا و یک نقره از جام فجر را کسب کردند تا الان بیشترین امیتاز را به سبد المپیکی خود افزودند.

این مسؤول بیان کرد: اسماعیل اسماعیل‌پور تنها مربی در کنار تکواندوکاران استان بود و فردین علی‌نژاد داور مازندرانی درجه ۳ در این مسابقات قضاوت می‌کرد.

* درخشش دختران تکواندوکار مازنی با کسب ۸ مدال

همچنین دختران مازنی در سی و یکمین دوره رقابت های بین‌المللی جام فجر حضور و درخششی وجدآور داشتند.

محبوبه محمدنژاد نایب رئیس هیأت تکواندو استان مازندران در این خصوص در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: در این پیکارها که در تهران برگزار شد ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز توسط دختران مبارز و شایسته مازندرانی بدست آمد که موفق شدند در اوزان مختلف بر روی سکوهای قهرمانی جای بگیرند و  مدال‌های بین‌المللی مازندران را افزایش دهند.

وی افزود: در این مسابقات مریم رضانژاد در وزن ۵۳- کیلوگرم و زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم قهرمان شدند، زهرا وطن دوست در وزن ۵۳- کیلوگرم و همتا برجسته در وزن ۴۹- کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و در وزن ۴۶- کیلوگرم فرشته خزائی، در وزن ۵۳- کیلوگرم مهشاد خزائی و در وزن ۶۲- کیلوگرم عالمه پوشیان و تینا مدانلو صاحب گردن آویز برنز شدند.

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران عنوان کرد : مازندران با ۱۴ تکواندوکار در این پیکارها حضور یافت که کسب ۸ مدال نتیجه ای مطلوب است بخصوص اینکه در بسیاری از اوزان مازندرانی‌ها مقابل هم صف آرایی کردند.

اتفاق جالب در وزن ۵۳- کیلوگرم کیلوگرم است که سه مازندرانی روی سکوهای قهرمانی آن ایستادند.

فاطمه فردی و سوسن حاجی‌پور مربیان مازندرانی در کنار تکواندوکاران حضور داشتند و راضیه سینایی به عنوان داور درجه یک بین‌المللی استان قضاوت کننده این رویداد بود.

مسابقات جام فجر ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو مازندران جام فجر بین المللی وزن ۵۳ جام فجر یک طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روز‌های ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد. 

️در رقابت‌های کشتی آزاد در وزن ۶۲ کیلوگرم «ریبین کریمی» کشتی‌گیر مستعد کردستانی به نشان برنز دست یافت و بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

کریمی با کسب سه پیروزی متوالی برابر کشتی‌گیران یزد، ایلام و منطقه آزاد اروند به دیدار نیمه نهایی راه یافت، اما برابر نماینده خراسان رضوی مغلوب شد.

«ریبین کریمی» در دیدار رده‌بندی کشتی‌گیر استان گلستان را شکست داد و با شایستگی به مقام سوم کشور دست پیدا کرد.

سرمربیگری تیم کشتی آزاد نونهالان کردستان را در این مسابقات حسام آزادی بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور