Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یوسف دادگر ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: تراکتورسازی کردستان بصورت مشترک با تراکتورسازی ایران از سال ۸۳ تولید خود را آغاز کرد و در این مدت با طی فراز و نشیب‌هایی، به بالانس رسید.

به گفته وی، شرکت تراکتورسازی کردستان در سال ۹۵ اگر چه مجموعه‌ای پویا بود اما با یک سوم ظرفیت کار می‌کرد و از توجیه اقتصادی افتاده بود که تلاش کردیم به توجیه برسانیم و بعد موضوع توسعه‌ آن در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر اذعان داشت: به همت نیروهای بومی استان، اکنون تراکتورسازی کردستان با ۱۰۰ درصد ظرفیت با تولید روزانه ۱۴ دستگاه کار می‌کند و در بخش‌هایی نیاز به جذب نیرو احساس می‌شود.

وی افزود: امسال تجهیزات کارخانه نوسازی شده و در اوج بالندگی و توسعه قرار داریم که مجوز خریداری زمینی به متراژ ۹ هزار مترمربع هم اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان خاطرنشان کرد: برند ۲۸۵ تراکتور در انحصار تراکتورسازی کردستان قرار دارد اما متاسفانه به دلیل برخورد و نوع رفتار امور مالیاتی با این شرکت، خط تولید این محصول از دیروز متوقف شد.

وی عنوان کرد: وحدت رویه‌ای در تراکتورسازی ایران وجود دارد و براساس آن محصولات آن به گروه فروخته می‌شود و از این طریق به بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌شود.

دادگر گفت: طبق قانون اگر مجموعه‌ای تولیدی صادرات داشته باشد، از پرداخت مالیات معاف است این در حالی است که امور مالیاتی کردستان به ما فشار آورده و چند برابر اعلام واقعی سود از ما مالیات دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان گفت: امور مالیاتی استان دو برابر خودابرازی از شرکت تراکتورسازی مالیات اخذ کرده‌اند و این عاملی برای از دست‌دادن تولید تراکتور برند ۲۸۵ در این شرکت شد.

وی عنوان کرد: در حالیکه مجموعه‌های اقتصادی باید در اوج قدرت پشتیبانی شوند تا همچنان پویا بمانند و توسعه یابند، اما عکس این موضوع در کردستان و کشور اتفاق می‌افتد و در زمان ورشکستی به فکر پشتیبانی می‌افتند.

دادگر یادآوری کرد: به زعم خود اداره‌کل امور مالیاتی کردستان، مبالغ مالیات شرکت تراکتورسازی را کم کردند اما ۲۰۰ درصد خودابرازی شرکت از ما دریافت کردند که این نوع رفتار، یک رفتار غیرحرفه‌ای است.

وی تولیدات تراکتورسازی کردستان را با کیفیت عالی و در حد استانداردهای جهانی معرفی کرد و گفت: ما همیشه به دنبال کیفیت هستیم لذا کیفیت و قیمت مناسب قطعات هم برای شرکت مهم است و الزامی نیست که از کجا این قطعات خریداری شود.

به گفته دادگر، در حال حاضر ۱۰۴ نفر نیرو در تراکتورسازی کردستان شاغل هستند که 100 درصد آنها از نیروهای بومی کردستان هستند.

وی در پایان سخنانش گفت: تولیدات صادراتی شرکت تراکتورسازی کردستان به ۳۱ کشور صادر می‌شود.

انتهای پیام/2330/70/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل صادرات امور مالیاتی کردستان امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد