Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:16:50 GMT

چگونه مدارک دانشگاه آزاد را ترجمه رسمی کنیم ؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۵۲۸۵

چگونه مدارک دانشگاه آزاد را ترجمه رسمی کنیم ؟

مدارک تحصیلی شامل دانشنامه، ریزنمرات و ..... از مهمترین مدارکی است که می‌توان ترجمه کرد و باید به زبان مورد تایید سفارت مدنظرتان ترجمه رسمی شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رسمی آنلاین، ترجمه رسمی یعنی مدارک شما در دارالترجمه رسمی توسط مترجم رسمی روی سربرگ قوه قضاییه، ترجمه و ممهور به مهر مترجم رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسمی آنلاین قصد دارد در این مقاله فرآیند ترجمه رسمی مدارک دانشگاه آزاد را به طور کامل بررسی و به اطلاع شما عزیزان برساند.

مراحل دریافت و تایید مدارک تحصیلی با توجه به دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید (سراسری، آزاد و ....) متفاوت است.

دریافت و تایید مدارک تحصیلی دانشجویان غیرپزشکی و پزشکی دانشگاه آزاد

  دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی با مراجعه به بخش فارغ التحصیلان دانشگاه مهر و امضا های لازم را دریافت و مدرک خود را آزاد کنند.

مدارک تحصیلی شما باید دارای هولوگرام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد بوده تا قابلیت ترجمه رسمی داشته باشد. اگر مدارکتان پس از تاریخ 01/11/88 صادر شده است دارای هولوگرام رسمی سازمان مرکزی می باشد و نیازی به تایید آن ندارد، اما اگر مدارکتان قبل از تاریخ 01/11/88 صادر شده است، باید به دریافت مهر و هولوگرام رسمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

برای مدارک رشته های پزشکی علاوه بر هولوگرام و مهر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد که همانند رشته های غیر پزشکی ضروری است، دریافت مهر و امضاء واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد یا مهر وزارت بهداشت و درمان الزامی می باشد.

تایید ریز نمرات دانشگاه آزاد در هر سالی که صادر شده است تفاوتی ندارد و متقاضی باید مهر تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد را دریافت نماید. البته دقت داشته باشید که ریزنمرات شما باید در قالب مورد تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد باشد وگرنه ریزنمرات شما توسط سازمان مرکزی تایید نمی شود. در صورتی که در حال پیگیری مراحل دریافت ریزنمرات خود هستید کافیست از واحد آموزش دانشگاه خود بخواهید که ریزنمرات شما را در قالب مورد تایید سازمان مرکزی صادر نماید تا قابلیت تایید و ترجمه داشته باشد.

آدرس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برای تایید مدارک: تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری (شمال)، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کد پستی: ۱۴۷۷۸۹۳۸۵۵ تلفن تماس : ۰۲۱-۴۷۴۸

برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه تایید مدارک دانشگاه آزاد برای ترجمه ما شوید.

 پس از فرآیند تایید و دریافت مدارک باید آنها را به زبان مورد تایید سفارت کشور مدنظرتان، در دارالترجمه رسمی، ترجمه کنید. هزینه ترجمه مدارک مصوب است و توسط اداره کل امور مترجمان رسمی کشور تعیین و به همه دارالترجمه ها ابلاغ می شود. مدارکی که توسط مترجم رسمی ممهور شده اند، ارزش قانونی دارند اما برخی کشورها اخذ مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را برای مدارک ترجمه شده الزامی می دانند. بنابراین متقاضی باید با پرداخت هزینه تاییدات لازم را دریافت نماید. تعرفه هزینه مهر تاییدات دادگستری و وزارت خارجه برای تمامی زبان ها یکسان اما بسته به نوع مدرک و تعداد صفحات آن متفاوت می باشد، که توسط این دو وزارت خانه تعیین و به همه دارالترجمه ها ابلاغ می شود. برای مشاهده اطلاعات دقیق تر می توانید وارد لینک زیر شوید.

هزینه مهر دادگستری و وزارت خارجه

رسمی آنلاین با دارا بودن مترجمینی مجرب و با سابقه به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه خدمات ترجمه رسمی مدارک و دریافت تاییدیه های دادگستری و وزارت امور خارجه و در نهایت تایید سفارت کشور مقصد را برای تمامی افراد در سراسر نقاط کشور به صورت غیرحضوری انجام می دهد. متقاضیان عزیز می توانند با کلیک روی لینک زیر پس از مشاهده پیش فاکتور هزینه ترجمه مدارک سفارش خود را ثبت کنند. کارشناسان رسمی آنلاین از طریق تماس تلفنی سفارش آنها را پیگیری و در اسرع وقت تحویل می دهند.

همچنین تیم پشتیبانی رسمی آنلاین از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی از طریق شماره های زیر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

ثبت سفارش

021-66469735

021-66469720

سایت رسمی آنلاین: www.rasmionline.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترجمه مدارک دانشگاه آزاد اسلامي دارالترجمه رسمی آنلاین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد دادگستری و وزارت مدارک تحصیلی رسمی آنلاین تایید مدارک ترجمه رسمی مورد تایید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد

چین از روسیه به عنوان بزرگترین شریک تجاری همه پنج کشور آسیای مرکزی، سبقت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد کرملین به سختی می تواند قبول کند که روسیه در تجارت با آسیای مرکزی، از چین عقب مانده است.

بی‌میلی مقامات روسی به اذعان به این واقعیت تجاری، در نمایشگاه تجاری که اواخر آوریل در تاشکند -پایتخت ازبکستان- برگزار شد، نمایان شد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس، ایگور کامینین، معاون وزیر بازرگانی روسیه، حداقل در مورد ازبکستان، مدعی شد روسیه و چین از نظر سران ازبکستان، شرکای برابر با سهم برابر در گردش تجاری هستند.

استدلال کامینین، به معنای واقعی کلمه بر پایه امید و آرزو بود. این مقام روسی برای قرار دادن روسیه و چین در سطح تجاری یکسان، به اهداف تجاری پیش بینی شده برای سال ۲۰۳۰ اشاره کرد که در آن ازبکستان امیدوار بود گردش مالی سالانه تجارت با مسکو و پکن را به ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

اما آمار تجاری رسمی ازبکستان برای سال ۲۰۲۳، شکاف گسترده مبادلات تجاری بین روسیه و چین در حال حاضر را نشان می‌دهد. گردش مالی تجاری میان ازبکستان و روسیه در سال میلادی گذشته، به ۹.۸ میلیارد دلار رسید که تقریبا ۳۰ درصد کمتر از مجموع ۱۳.۷ میلیارد دلار تجارت میان ازبکستان و چین است.

به گفته منابع رسمی ازبکستان، چین از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، برتری خود را در گردش تجاری حفظ کرده است. حجم مبادلات تجاری دوجانبه با چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، بالغ بر ۳.۰۱ میلیارد دلار بود و در مقابل، این رقم برای روسیه، ۲.۵ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، ازبکستان در رقابت تجاری منطقه‌ای روسیه و چین یک ناهنجاری محسوب نمی‌شود. آمار رسمی برای سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد چین از نظر حجم معاملات تجاری با هر پنج کشور منطقه آسیایی، از روسیه سبقت گرفته است.

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی