Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ"میکائیل قهرمانپور" اظهار داشت:در پی وقوع سرقت های متعدد طلاجات اطفال به روش زورگیری و بعضا" با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر مقدس قم و ایجاد احساس ناامنی در شهر موجب شد تا موضوع با جدیت در دستور کار تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرارگیرد.

دستگیری سارقان طلا اطفال در قم

 وی افزود: با انجام یکسری اقدامات ویژه پلیسی، مشخص شد سرقت های موصوف به وسیله یک زن با همدستی یک نفر مرد صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد:با تلاش مضاعف ماموران انتظامی ،متهمه در حین ارتکاب سرقت از یک طفل 3 ساله شناسایی و دستگیر شد و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت:متهمه در تحقیقات پلیس ، منکر بزه ارتکابی شد ولی با ارائه دلایل و مدارک مستند، ناچار به11 فقره سرقت طلاجات کودکان با کمک همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد:هردو متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارقان طلا اخبار حوادث خفت گیری زورگیری سارقان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا احسان علیخانی طرفداران احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران احسان علیخانی مجری تلویزیون ازدواج احسان علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • رعب و وحشت اهالی شهر مهستان از پرسه آزادانه سگ‌های ولگرد + فیلم