Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد این کشور فعالیت دفتر اطلاع رسانی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در مسکو را به حال تعلیق درآورده است.

به گزارش برنا، به نقل از اسپوتنیک، سرگئی لاوروف گفت: در پاسخ به اقدامات ناتو، ما فعالیت های دفتر نمایندگی ناتو در مسکو را از تاریح اول نوامبر (10 آبان) متوقف می کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعلام کرد که فعالیت ها دفتر نمایندگی دائم روسیه در حوزه ناتو نیز احتمالا از تاریخ اول نوامبر(10 آبان) یا چند روز بعد از این تاریخ تعلیق خواهد شد.

پیشتر در ماه جاری، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو از این ائتلاف خواسته بود تعامل با روسیه را به منظور جلوگیری از جنگ سردی دیگر یا مسابقه تسلیحاتی جدید حفظ کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرگئی لاوروف ناتو مسکو روسیه جنگ مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • پایان پوتین؟!
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه