Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:42:47 GMT

پای شاخ‌های اینستاگرامی به مستند باز شد/ «مرا ببین»

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۵۸۲۷

پای شاخ‌های اینستاگرامی به مستند باز شد/ «مرا ببین»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند «مرا ببین» به کارگردانی محمد نصیری و تهیه‌کنندگی حمید یادروج با موضوع چالش‌های فعالیت در اینستاگرام و دغدغه دیده شدن جوانان آماده نمایش شد.

حمید یادروج تهیه‌کننده مستند «مرا ببین» در این باره عنوان کرد: مستند «مرا ببین» با نگاهی جامع به فعالیت افراد مختلف در اینستاگرام و فضای مجازی، نقاط مثبت و منفی این موضوع را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مستند ۴۶ دقیقه‌ای به سراغ یکی از چهره‌های اینستاگرامی رفتیم که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند و با بسیاری از چهره‌های اینستاگرامی نیز در ارتباط است. او تلاش می‌کند تا در این فضا دیده شود. در کنار این فرد، جوانی مشاهده می‌شود که در فضای حرفه‌ای تئاتر قدم برداشته و می‌خواهد دیده شود اما ...

یادروج بیان کرد: در مستند «مرا ببین» سعی کردیم نگاه صفر و صدی نداشته باشیم و علی‌رغم نمایش حاشیه‌ها و نقاط منفی، واقعیت‌ها و تلاش‌های مثبت افراد برای دیده شدن را هم به نمایش بگذاریم.

این تهیه‌کننده مستند اضافه کرد: تصویربرداری این مستند در بهار و تابستان امسال انجام شد و به تازگی تدوین و صداگذاری این اثر نیز به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.

مستند «مرا ببین» به تهیه‌کنندگی حمید یادروج در ۴۶ دقیقه در استودیو سینمایی هیرمان پیکچرز تهیه شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه‌کننده و مجری طرح: حمید یادروج، کارگردان: محمد نصیری، تصویربرداران: محمد نصیری، امیر عباسی، شهاب رحیمی، تدوین: وحید یادروج، روابط عمومی: سامان سلیمی، صدابردار: مجید محبی، مدیر تولید: سید حمیدرضا هاشمی، هماهنگی: محسن سلیمی، جانشین تهیه: مهرداد سالاری، پشتیبانی فنی: استودیو فردوس.

کد خبر 5330697 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حمیدرضا هاشمی مهرداد سالاری محمد نصیری امیر عباسی سینمای مستند نقاشی جشنواره فیلم کوتاه تهران برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی ایرانی خانه موسیقی فیلم سینمایی شبکه مستند سیما فیلم مستند سینمای مستند سریال ایرانی شبکه سه سیما محمد خزاعی گروه هنر و تجربه حمید یادروج مرا ببین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.
این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 
در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.
در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 
کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق