Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با شرایط فعلی، هدفمان این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. خیلی از همکاران با این شرایط نتوانستند کنار بیایند اما من قبول کردم و مسوولان هم از من خواستند که تیم را حفظ کنم.

 «فراز کمالوند» روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فصل جدیدی از مسابقات، فردا شروع می‌شود و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از هر چیز امیدوارم هر چه سریع‌تر ویروس کرونا از جهان رخت ببندد تا مردم بتوانند به ورزشگاه‌ها بیایند. فوتبال بدون تماشاگر مانند غذای بی‌نمک است. به خصوص برای تیم نفت مسجد سلیمان که پشتوانه مردمی خوبی دارد و عدم حضور تماشاگران می‌تواند به آن ضربه بزند.

وی ادامه داد: فردا بازی اول ماست و همه شرایط تیم ما را می‌دانند. ما بین ۱۶ تیم لیگ برتر، آخرین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کردیم. کمتر از ۲۰ روز برای آماده‌سازی تیم فرصت داشتیم. از تیم پارسال تنها دو بازیکن ماندند. قرارداد ۱۸ بازیکن تمام شده و کار بسیار سخت بود. زمانی که نقل و انتقالات را شروع کردیم، تیم‌ها بسته شده بودند و بازی‌های دوستانه خود را نیز برگزار کرده بودند. دو سه بازی اول را پشت سر بگذاریم، تیم روی غلتک میافتد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: با این حال سعی می‌کنیم در این مدت کوتاه یک تیم خوب و در خور هواداران مردم خونگرم مسجد سلیمان درست کنیم. رقیب قابل احترامی هم داریم. پیکان تیمی جوان و سختکوش به همراه یک مربی فهیم و آگاه دارد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم. این نوید را هم برای هواداران دارم که هفته گذشته همکارانم در مسجد سلیمان یک جلسه تست برگزار کردند و چند بازیکن خوب و جوان مورد پسند قرار گرفتند و طی این چند روز به تیم ملحق می‌شوند. حدود ۳۰۰ بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادیم و چند بازیکن خوب پیدا کردیم که امیدواریم آینده نفت مسجد سلیمان را بسازند.

کمالوند در خصوص رها شدن تیم نفت مسجد سلیمان توسط مسوولین گفت: نه این‌طور نیست. از این تیم حمایت صورت می‌گیرد اما وزارت نفت در پرداختی‌ها محدودیت دارد. متاسفانه وزیر قبلی آنطور که باید و شاید به ورزش علاقه‌ نداشت. او شاید کاملا نمی‌دانست در این شهرها فوتبال به مردم متصل است. وقتی پول کشور را شهرهایی مانند مسجد سلیمان تامین می‌کنند، نباید در پرداختی به مشکل بر بخورند. امیدوارم وزیر جدید نفت دیدگاه متفاوتی داشته باشد. از دولت آیت‌الله رییسی ریاست محترم جمهوری که یک انسان دلسوز، فرهیخته و علاقه‌مند به مردم محروم است انتظار دارم که که به مناطق محروم نفتی توجه ویژه داشته باشد. تمام زندگی این مردم فوتبال است. کل بودجه ما اندازه یک بازیکن تیم های صنعتی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت بروز مشکلات مالی در تیم نفت خواهد ماند یا نه، بیان کرد: به طور کلی باشگاه و مربی نسبت به یکدیگر تعهد دارند. هر جایی که استعفا دادم باید دلیل آن را ببینید. در تراکتور و ماشین‌سازی هفت سال مربیگری کردم و این نشان می‌دهد دوست ندارم زود به زود تیمم را عوض کنیم. اما درخواست یک زمین مناسب و امکانات در حد یک تیم لیگ برتری، زیاده‌خواهی است؟ مشکلات مالی در نفت مسجد سلیمان باعث جدایی من نمی‌شود و من می‌توانم این موضوع را تحمل کنیم اما آنچه که من را تحت فشار قرار می‌دهد، بحث امکانات در حد عرف است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه اظهار داشت: امیدوارم تا آخر فصل در کنار هم بمانیم. من در جنوب ایران پیشینه خوبی دارم و امیدوارم این سابقه خوب امسال هم ادامه پیدا کند. با این شرایط هدفمان این است که تیم را در لیگ برتر نگه داریم. خیلی از همکاران با این شرایط نتوانستند کنار بیایند اما من قبول کردم و مسوولان هم از من خواستند که تیم را در لیگ نگه دارم.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و نفت مسجد سلیمان فردا (سه‌شنبه) در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد