Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، هرگونه تخطی از اجرای مصوبات، ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌ها و سهل انگاری در این رابطه تخلف محسوب شده و شرکت‌هایی که از اجرای این مقررات خودداری کنند این سازمان نسبت به مجوزهای پروازی آن شرکت‌ها اقدام خواهد کرد.

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری هیچ تصمیمی جهت افزایش بلیت هواپیما در دستور کار خود ندارد و شرکت‌های هواپیمایی موظفند در خصوص نرخ بلیت هواپیما، بر اساس تصمیمات متخذه در آخرین جلسه شورای عالی هواپیمایی عمل کنند و فروش بالاتر از سقف نرخ تعیین شده در جلسه مذکور، تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخلفات احتمالی از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir قابل دریافت است و در صورت احراز هرگونه تخلف بی تردید سازمان از مکانیزم‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد..

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بلیت هواپیما مجوزهای پروازی هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود