Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلومینیوم اراک خوشحال است که نخستین بازی این تیم در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی لیگ بیست و یکم را شروع خواهد کرد. این تیم فردا اولین بازی خود در فصل جدید را در مشهد مقابل  شهرخودرو برگزار می کند. رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری این بازی اظهار داشت: باعث افتخار است که اولین کنفرانس فصل جدید را در شهر مشهد و جوار امام رضا (ع) برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که این باعث شود که فصل خوبی داشته باشیم و بازی های خوبی را با کیفیت بالای فنی از ابتدا تا انتهای مسابقات بدون حاشیه انجام دهیم.

وی افزود: ما جزو ۴-۵ تیمی بودیم که یک مقدار دیر شروع کردیم و چند بازیکن تاثیر گذارمان هم متاسفانه جدا شدند. با آمدن بنده و مدیریت تقریبا جدید و هیات مدیره سعی کردیم که ابتدا نفرات حاضر را حفظ کنیم و بازیکنانی که برای فصل جدید نیاز داشتیم را به مدیریت اعلام کردیم. ۷۰-۸۰ درصد نفراتی که می خواستیم و امکان به خدمت گرفتن شان را داشتیم جذب کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد بازی فردا بیان کرد: اعتقاد دارم که اگر زودتر شروع می کردیم خیلی بهتر می شد. ولی از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که سعی و تلاش شان را کردند تا تیم را سریع تر جمع کنیم. خدا را شکر توانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم. اولین بازی همیشه سخت است چون کادر فنی از شیوه و شکل تیم ها خبر ندارند و این یک مقدار هر کسی سخت است. ما آماده بازی مسابقه هستیم و انشالله بتوانیم بازی زیبا و خوبی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پدیده همیشه جزو هفت هشت تیم بالای جدول بوده است. بعضا نوسان داشته اما همیشه فوتبال خوبی بازی می کند. چون بازی اول است نه آنها از سبک بازی ما کاملا شناخت دارند و نه ما از آنها. هر تیمی سعی و تلاش بیشتری کند و از موقعیت هایش استفاده بهتری کند موفق خواهد شد.

خطیبی در مورد هدف آلومینیوم اراک در این فصل گفت: کسانی که در مجموعه آلومینیوم هستند برنامه طولانی مدت دارند و فقط امسال را نمی بینند. این باعث می شود که با برنامه کار کنیم. ما الان یک برنامه دو ساله داریم و بعد از آن یک برنامه سه ساله خواهیم داشت. برنامه دو ساله را از یک ماه و نیم پیش شروع کرده ایم و سعی می کنیم نسبت به آن طرحی که مدیریت باشگاه ریخته جلو برویم. تلاش کادر فنی و تمام عوامل این است که امسال بهتر از فصل گذشته که اولین فصل حضورمان بود کسب نتیجه کنیم. این فصل در برنامه مان حضور در رتبه های تک رقمی و نیمه بالای جدول را داریم و در سال دوم هم انشالله برنامه های بهتری خواهیم داشت. به عقیده من با مجموعه ای که داریم موفق می شویم.

وی در مورد بازگشت به اراک بیان کرد: خیلی دوست داشتم که دوباره به اراک برگردم. خاطرات بسیار خوبی داشته و دارم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند. دوست داشتم خاطره شیرینی که باهم داشتیم را یک بار دیگر در بعد دیگر زنده و به خاطراتی جدید تبدیل شان کنیم. امیدوارم که بتوانیم با این کار مردم اراک را دوباره خوشحال کنیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک رسول خطیبی آلومینیوم اراک رسول خطیبی لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!