Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در مراسم تقدیم پیام تسلیت محمد قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده مرحوم ابوالفضل فخرالاسلام جانباز و فعال رسانه‌ای و سیاسی استان مرکزی که بر اثر حادثه تصادف جان به جان‌آفرین تقدیم کرد، اظهار کرد: مرحوم فخرالاسلام از نیروی ارزشی و متعهدی بود که اخلاق حسنه و حسن رفتار وی برای همیشه در خاطرات اصحاب فرهنگ و هنر استان به یادگار باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دغدغه همیشگی مرحوم فخرالاسلام ارتقای وضعیت استان و حل و فصل مسائل و مشکلات بود که واقعاً باید قدر چنین نیروهای دلسوز و دغدغه‌مند را تا زمانی که زنده هستند دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه وجود فعالان فرهنگی همچون فخرالاسلام که عمری را در راه انقلاب مجاهدت کردند و در عرصه فرهنگ و هنر استان نیز دستی بر آتش داشتند نعمتی ارزشمند محسوب می‌شود، ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر استان به وجود نیروهای فرهنگی همچون وی افتخار می‌کند.

دانشی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم فخرالاسلام به همراه تجلیل از سال‌ها فعالیت وی در حوزه چاپ و انتشار کتاب و مقالات متعدد خبر داد.

در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از فعالان سیاسی و اصحاب رسانه استان حضور داشتند پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت امور مجلس و استان‌ها تقدیم فرزند ارشد فخرالاسلام شد./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: پیام تسلیت قالیباف مرحوم فخرالاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود