Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پیام داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نوشت:

«إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ»

به فرخندگی و خجستگی ایام پر برکت میلاد پیامبر ختمی مرتبت، با توسل به حضرت محمد (ص)، سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه را آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پرتو فروزان انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران گام در مسیر‌های نوین گذاشته و برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران برگزیده شدن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه به عنوان «جشنواره واجد شرایط تایید آکادمی اسکار»؛ نوید اثرگذاری جوانان فیلمساز و حرکت در مسیر توسعه و استقبال ملل مختلف جهت حضور در جشنواره گواه این موضوع است.

اینک برای برداشتن گام‌های استوار در آینده و فردای بهتر، باید گذشته را درست بشناسیم و در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب جمع چشم‌گیر جوانان اندیشمند آفرینش‌گران فرهنگی، قطعاً ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ای مادی با آن مقایسه نیست.

فیلم کوتاه منزلگاه فراخناک و فرحناک، همسو با آموزه‌های اخلاق و مهرورزی برای نمایش تولیدات و داد و ستد در عرصه اندیشه، ادبیات و هنر ایران اسلامی و کشف پدیده‌هاست. جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گنجینه گران‌سنگی است که چراغش را جوانان افروخته‌اند و میعادگاه خردورزی جوانان است.

با خردمند ساز داد و ستد …که قوی‌تر شود خرد ز خرد / سنائی»

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران