Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:26:27 GMT

شاهکار مندی مانع از گل قدوس به چلسی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۰۰۷

شاهکار مندی مانع از گل قدوس به چلسی+عکس

سنگربان باتجربه چلسی که به نظر می رسد بابت گل قیچی برگردانی که در لیگ قهرمانان از طارمی دریافت کرد حالا آبدیده تر شده است، با عکس العملی دیدنی در آخرین ثانیه های بازی پیروزی تیمش را حفظ کرد تا برنتفورد به تساوی که کمترین حق این تیم در مصاف با شاگردان توخل بود، نرسد.

 سامان قدوس و هم تیمی هایش بازی شایسته ای را برابر قهرمان اروپا انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن ایرانی زنبورها می توانست با باز کردن دروازه چلسی حضورش در ترکیب اصلی برنتفورد را تضمین کند اما درخشش مندی رویاهای سامان را نقش بر آب کرد. در نهایت این بازی با تک گل دیدنی بن چیل ول به سود آبی های لندن به پایان رسید.

 

سامان دقایقی پس از ورود به زمین، یکی از بهترین فرصت های برنتفورد را برای گلزنی به دست آورد. در دقیقه 83 ارسال ایوان تانی به روی دروازه با اثرگذاری مالانگ سار همراه بود که توپ در گوشه محوطه جریمه به قدوس رسید. بازیکن ایرانی برنتفورد در فرصتی فوق العاده و در مصافی تک به تک با ادوارد مندی قرار گرفت. سنگربان سنگالی که مدافعی را برای دفاع از دروازه اش نمی دید، جلو آمد و بدنش را مقابل شلیک محکم سامان قرار داد. شوت محکم قدوس به سینه مندی برخورد کرد و او دروازه تیمش را نجات داد.

 

 

هواداران برنتفورد که در طول بازی و در فضای مجازی اعلام کردند که قدوس باید خیلی زودتر از اینها به زمین می آمد، چیزی نمانده بود که شاهد یک تعویض طلایی باشند. اما خروج به موقع مندی مانع از باز شدن دروازه چلسی شد. در ادامه و روی ریباند شوت سامان، برنتفورد صاحب موقعیت بود که ضربه بازیکن این تیم را چالوبا از روی خط دروازه برگشت داد تا بدبیاری های زنبورها ادامه داشته باشد.

 

این تنها واکنش مندی نبود. در دقیقه 86 ارسال دیدنی قدوس به روی دروازه، نصیب ایتان پیناک شد و او با ضربه ای سر، کاپیتان برنتفورد یعنی کریستین نورگارد را صاحب فرصت کرد. نورگارد نیز در موقعیتی تک به تک ضربه اش را با تمام قدرت به سمت دروازه چلسی زد که توپ به شکل عجیبی به صورت مندی برخورد کرد و راهی به دروازه دروازه پیدا نکرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی سامان قدوس برنتفورد چلسی ادوارد مندی ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در بازی با پرسپولیس تعویض های ثمربخشی داشت و توانست روند مسابقه را به سود تیم خود تغییر دهد.

شروین بزرگ سوپرایز حسینی برای پرسپولیس بود و دو گل در این مسابقه به ثمر رساند و به طور کلی شرایط بازی را تغییر داد.

رضا جبیره دیگر بازیکن تعویضی آلومینیوم یک پاس گل داد و در ضربات پنالتی آخر مسابقه هم پنالتی خود را گل کرد.

علیرضا نقی‌زاده بازیکن باتجربه آلومینیوم پس از ورود به زمین 7 دقیقه زمان نیاز داشت تا در دقیقه 120 گل تساوی این تیم را به ثمر برساند و او هم در ضربات پنالتی توانست ضربه خود را به گل تبدیل کند.

علی وطن دوست و ابولفضل قنبری بازیکنان زیر 20 سال آلومینیوم هم در جریان مسابقه و ضربات پنالتی تاثیرگذار بودند تا تعویض های این تیم در طول جریان مسابقه ثمر بخش باشد.

دیگر خبرها

  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)