Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار امیر علی حاجی زاده اظهار داشت: رژیم‌هایی که فکر می‌کنند امنیت آنها توسط رژیم صهیونیستی تامین می‌شود، سخت در اشتباهند.  

حاجی زاده خاطر نشان کرد: منطقه غرب آسیا چهار دهه درگیر جنگ‌های خانمان سوز نظامی، داخلی، تحریم و تهدید بوده است؛ آمریکا علاوه بر حمایت از رژیم شاهنشاهی ایران، در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کنار صدام قرار داشت و با حمایت خود از رژیم بعثی عراق ۲۳۷ هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رساند و جمع کثیری را هم جانباز و مجروح ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال های ۱۹۹۱ و ۲۰۰۳ دو بار آتش جنگ‌ را در عراق روشن‌کرد که نتیجه آن‌ تحمیل خسارات و عقب افتادگی غیرقابل جبران عراق و صدها هزار کشته و تحمل خسارات بسیار بود.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکا با کمک دنباله روهای خود در سال ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد و بعد از ۲۰ سال با تلاش برای ایجاد جنگ داخلی و هرج و مرج در این‌کشور، آن را ترک‌کرد ولی توطئه آمریکا تا شعله ور کردن درگیری های داخلی در افغانستان همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ با ایجاد گروه های تکفیری و داعش منطقه سوریه و عراق و برخی کشورهای را درگیر جنگ داخلی وناامنی دامنه داری کرد؛ جنگ یمن و نسل کشی طولانی مدت با حمایت و هدایت مستقیم آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تداوم پیدا کرده است.   

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران تا سرحد جلوگیری از ارسال دارو برای بیماران خاص نیز ادامه پیدا کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به وابستگان نظامی کشورهای خارجی دوست خاطر نشان کرد: البته با توجه به نوع ماموریت شما وابستگان نظامی بیان این‌موارد و موضوعات تکراری است چون شما به ظلم ها و جنایات آمریکا کاملا آگاه و مسلط هستید و اخبار منطقه را در اختیار دارید.   

سردار حاجی زاده ادامه داد: سردار سپهبد شهید قاسم‌سلیمانی قهرمان ایجاد صلح در منطقه بود زیرا با گروه های مخالف امنیت کشورها یعنی  تکفیری ها  و داعش مبارزه کرد؛ در واقع اگر مبارزه سردار سلیمانی نبود علاوه بر حاکمیت تروریست‌ها بر منطقه ما شاهد صدور این‌ گروه های تروریستی به اروپا و سایر کشورهای منطقه به صورت وسیع بودیم.

وی اظهار داشت:  امروز امنیت و آرامش اروپا مدیون مبارزه سردار شهید سلیمانی و یاران او است اما آمریکا ناجوانمردانه او را با شلیک موشک ترور می کند و در عین حال به رغم وجود همه این ظلم ها آمریکا در حال افول قدرت قرار دارد و جهان تک قطبی تمام شده است. این یک واقعیت غیرقابل انکار است که آمریکا در برابر ایران، روسیه و چین‌ و کشورهای آزاده جهان تاب ایستادگی ‌ندارد و از درون در حال متلاشی شدن است.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: ایران اسلامی بیش از چهار دهه  برابر همه زیاده خواهی های آمریکا و همپیمانان مستکبر کاخ سفید  ایستادگی و مقاومت ‌کرده است؛ ایران در جنگ هشت ساله با رژیم بعث عراق در برابر حمایت های بیش از ۳۰ کشور از صدام ایستادگی کرد به نحوی که در این جنگ از ۱۱ کشور هم  اسیر گرفت.

وی افزود: ایران هواپیمای متجاوز گلوبال هاوک آمریکایی را سرنگون ساخت و به قلب پایگاه تروریست های این کشور در عین الاسد حمله کرد و با ضربات موشکی خود درس عبرت تاریخی به آنها داد.

سردار حاجی زاده در ادامه تاکید کرد: البته عاملان  و آمران حمله به شهید سلیمانی همچنان تحت تعقیب ایران قرار دارند  و از جنایت خود رهایی پیدا نخواهند کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه ملت ایران برابر تحریم‌ها و فشارهای حداکثری آمریکا و ایادی او ایستادگی کرده و پیروز شده است، بیان داشت: معتقدیم کشورهای منطقه با امنیت بومی و بدون اجازه به ورود و مداخله بیگانگان و بدخواهان قادر به برقراری صلح، امنیت و دوستی در منطقه هستند؛ دشمنان ایران را متهم به قدرت طلبی و نظامی گری می کنند در حالی که ما قدرت را برای کشورگشایی نمی خواهیم زیرا تجربه نشان داده برای حفظ صلح و امنیت باید قوی بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت را بر پایه اصول و دکترین دفاعی و بازدارنده خود  مورد اهتمام  قرار داده اند؛ تولید قدرت دفاعی امنیتی با هدف تضمین بازدارندگی در دفاع از منافع ملی کشورمان و محافظت از تحرکات دشمن و انجام عملیات دقیق و تاثیر محور در تمام‌محیط های عملیاتی محتمل، صورت می گیرد.

وی افزود: تولید داخلی و بدون وابستگی تجهیزات پیشرفته دفاعی با تکیه بر جوانان در شرایط تحریم‌های چند ساله انجام می شود و  حفظ و ارتقای آمادگی دفاعی ما نیز  برای تنبیه هر متجاوزی صورت می گیرد.

سردار حاجی زاده افزود: توسعه همکاری های امنیتی و دفاعی با کشورهای دوست و محور مقاومت، مشارکت و اتحاد قابل اعتماد با همه کشورهای اسلامی ومشترک المنافع انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز برخی کشورهایی که با ناامید شدن از آمریکا با عجله به سمت رژیم صهیونیستی رفتند و تصور می کنند امنیت آنها توسط این رژیم حفظ خواهد شد کاملا در اشتباه هستند؛ اسراییل حتی قادر به حفظ امنیت خود هم نیست لذا اگر دولت ها و ملت ها اراده داشته باشند با امنیت بومی، داخلی و منطقه ای می توانند به چهار دهه ناامنی و ‌جنگ‌های گسترده در منطقه خاتمه دهند.

وی ادامه داد: ما بیش از ۴۰ سال است در کنار مظلومان منطقه بویژه فلسطین بوده، هستیم و خواهیم بود؛ در همین راستا ما با درس هایی که از اسلام و تاریخ گرفته ایم مسیر خودکفایی و قوی شدن را ادامه خواهیم داد و به هر ماجراجویی علیه ایران در هر سطحی و توسط هر رژیم یا گروهی که باشد پاسخ سخت و  پشیمان کننده خواهیم داد.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ماجراجویی علیه ایران فرمانده نیروی هوافضای سپاه سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر موسوی ظهر پنجشنبه در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: علیرغم اینکه ایران اسلامی چهاردهم اسفند ماه اعلام کرد که این عملیات را انجام می‌دهد آنها از همه تجهیزات و توان خود برای مقابله با این عملیات استفاده کردند اما جمهوری اسلامی ایران مأموریت خود را به خوبی انجام داد و این را به دنیا ثابت کرد که هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است.

وی بیان داشت: علیرغم اینکه صدها مسافرت هوایی غیرنظامی، اقتصادی و … در منطقه در حال انجام بود این عملیات چنان دقیق انجام شد که دنیا را متحیر کرد و آنها به قدرت جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

امیر موسوی تصریح کرد: حدود پنجاه سال پیش یک ناو آمریکایی وقتی در منطقه تردد می‌کرد همه دست به سینه می‌ایستادند اما اکنون آمریکا وقتی اتفاقی در منطقه می‌افتد به جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند که ما در این اتفاق دخل و تصرف یا مشارکتی نداشته‌ایم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تهدیدها را در زمان و مکان مناسب دقیق و کوبنده جواب می‌دهد و این پیامی برای همه دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

امیر موسوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: برگزاری این یادواره‌ها نشان از آن دارد که مردم شهدای خود را فراموش نمی‌کنند و یاد و نام آنها همیشه زنده است همچنین فرهنگ ایثار و شهادت در دل این دیار جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه تاریخ همیشه از پدران و مادران شهدا و همچنین جان برکفان این دیار به نیکی یاد می‌کند، گفت: آنها برای دفاع از مال، جان و ناموس و وطن خود همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

امیر موسوی تصریح کرد: مردم این استان در تاریخ این سرزمین حماسه آفرینی‌های زیادی از خود به یادگار گذاشتند و در دوران دفاع مقدس بیشترین اعزام به جبهه‌ها را به لحاظ جمعیت داشتند و بیشترین آمار را به لحاظ شرکت در انتخابات‌های مختلف نیز در کشور دارند و این نشان از پایبندی مردم این منطقه به آرمان‌ها و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حماسه آفرینی مردم گچساران در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷ برگ زرینی در تاریخ انقلاب است و تاریخ این دیار مملو از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شجاعت‌های زیادی است و این حکایت از سرافرازی و سربلندی مردم این مرز و بوم دارد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شجاعت و فداکاری، بارزترین ویژگی مردم کهگیلویه و بویراحمد است و تاریخ هر دیار از حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های افراد شجاع و فداکار خود به نیکی یاد می‌کند و با آنکه قبرهای زیادی در مرزهای کشور وجود دارد که جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند، نه تنها ما بلکه آیندگان نیز از این افراد به نیکی یاد می‌کنند و برای همه نسل‌های آینده قابل احترام هستند.

کد خبر 6088461

دیگر خبرها

  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد