Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:52:50 GMT

موفقیت نیروی انتظامی مدیون حمایت خانواده آنان است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۸۹۷

موفقیت نیروی انتظامی مدیون حمایت خانواده آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، بعدازظهر امروز در همایش عفاف و خانواده که با حضور پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر و خانواده‌های آنها برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت‌های کارکنان نیروی انتظامی مرهون و مدیون حمایت‌ها، همراهی ها و پشتیبانی‌های خانواده‌های این عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حسینی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مامورین پلیس در انجام ماموریت‌های محوله، افزود: ایثار و فداکاری خانواده پرسنل در حمایت و پشتیبانی از عملکرد مثبت ماموران انتظامی، امری مهم و قابل ستایش بوده و یکی از مهمترین دلایل موفقیت‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه، حمایت و همراهی خانواده ها است.

وی با اشاره به نقش خطیر و حساس همسران کارکنان نیروی انتظامی، افزود: همسران کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی با حفظ شئونات اسلامی و برخوردی همراه با عطوفت با سایر اقشار جامعه، ثابت کردند که در سایه حضور این قشر عظیم در جامعه می‌توان به امنیتی پایدار دست یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در سایه تلاش همسران نیروهای مسلح آرامش و امنیت نصیب جامعه می‌شود، گفت: اگر همراهی مادران و همسران نیروهای نظامی و انتظامی نباشد، قطعاً ماموریت‌های محوله به خوبی انجام نمی شود و به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: مادران خانواده‌های نیروهای نظامی و انتظامی باید وظیفه تربیت فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی را به خوبی انجام دهند، تا همسران آنان با دلگرمی به آینده فرزندان خود امیدوار باشند و همانطور که امنیت را در جامعه تامین می‌کند، از امنیت روانی خانواده خود اطمینان داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فرزندان نیروهای انتظامی نیز باید بدانند، که رفتار آنان همواره مورد توجه جامعه قرار دارد و مردم به واسطه تلاش پدران، به فرزندان نیز اعتماد دارند و باید با رفتارهای صحیح خود این اعتماد را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: تلاشگران عرصه نظم و امنیت، جهت انجام هرچه بهتر وظایف و مأموریت هایشان نیاز به یک حمایت روحی و روانی دارند، که این مهم در کانون گرم خانواده و با حمایت آنها محقق شدنی است، باید از این حیث قدردان خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس در پایان همایش عفاف و خانواده که به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سوی عقیدتی و سیاسی و فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در یکی از تالارهای بخش چهاردانگه این شهرستان برگزار شد، پس از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و آموزشی برای خانواده ها، از همسران و مادران پرسنل نمونه در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: همایش عفاف و خانواده هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا