Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی تلفنی، با وزیر امور خارجه پاکستان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

خبرگزاری میزان - حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در یک گفتگوی تلفنی، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوی تلفنی از همتای پاکستانی خود برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه کشور‌های همسایه افغانستان در تهران دعوت بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن تشکر از دعوت بعمل آمده، تاکید کرد این نشست، ابتکار مشترک دوکشور برای تامین صلح و ثبات در افغانستان بوده و برگزاری آن برای مردم این کشور حائز اهمیت می‌باشد.

امیر عبداللهیان با ابراز تاسف از حوادث تروریستی اخیر در افغانستان که منجر به کشتار نمازگزاران این کشور گردید، این اقدام تروریستی را محکوم و بر ضرورت محکومیت این دو اقدام تروریستی از سوی تمامی کشور‌های همسایه افغانستان و جهان تاکید کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان همچنین در بخشی از اظهارات خود مسئولیت حاکمان افغانستان برای تامین امنیت مردم این کشور و مقابله موثر با اقدامات گروه‌های تروریستی را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این گفتگوی تلفنی اظهارداشت، کشورش این اقدامات تروریستی در افغانستان را محکوم کرده و ابراز امیدواری کرد که با اقدامات حاکمان در افغانستان گروه‌های تروریستی نتوانند جای پای خود را در افغانستان محکم نمایند.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: در عرصه دیپلماسی به دنبال توسعه گردشگری هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: امیرعبداللهیان وزارت خارجه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان وزارت خارجه وزیر امور خارجه پاکستان امور خارجه کشور خارجه کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • دیدار وزرای دفاع ایران و روسیه در آستانه
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است