Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مجموعه گلخانه‌ای کاکلک با ۱۰ واحد در حال بهره‌برداری به مساحت ۶.۳ هکتار و ۶ واحد در حال احداث به مساحت ۱.۹ هکتار، بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای فعال در استان می‌باشد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد افزود: انتخاب یک سیستم گرمایشی و سرمایشی گلخانه‌ای مناسب برای تنظیم و پایدار نگه داشتن دما، رطوبت و تهویه هوا امری حیاتی و دایمی در اغلب گلخانه‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تأمین گرمایش گلخانه باید با توجه به اقلیم منطقه، نوع محصول، سطح گلخانه و نوع سوخت انتخاب شود، همچنین گرمایش گلخانه و حفظ انرژی در آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری کارشناس مسئول گلخانه‌های استان و شهرستان گازرسانی به ۶ واحد گلخانه‌ای این مجتمع تا قبل از شروع فصل سرما به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهاد رفیعی مدیر جهاد کشاورزی شهرکرد گلخانه گازرسانی کاکلک گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان