Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهرداد جمال ارونقی با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونای خارجی به کشور اظهارداشت: این محموله شامل شش میلیون دوز واکسن سینوفارم از مبدا چین است.

معاون فنی گمرک ادامه داد: همچنین بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا اهدایی از مبدا آلمان وارد کشور می‌شود.

جمال ارونقی افزود: در مجموع امشب هفت میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن وارد کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس، به غیر از محموله فوق، در مجموع تاکنون طی ۶۹ محموله بیش از ۱۰۶ میلیون ۲۴۸ هزار دوز واکسن خارجی به کشور آمده است که ۹۰ درصد این واکسن‌ها در دولت سیزدهم به کشور وارد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی گمرک واکسن کرونا سینوفارم واردات واکسن ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی رسول جلیلی هزار دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵ هزار و ۴۶۷ محموله محصولات باغی مازندران

بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره صادرات نارنگی، پرتقال و کیوی مازندران به خارج کشور، گفت: ۵ هزار و ۴۶۷ محموله نارنگی، پرتقال و کیوی به وزن ۱۱۷ هزار و ۳۳۳ تن تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ از مازندران به خارج کشور صادر شد.

او با بیان اینکه یک هزار و ۳۱۹ محموله نارنگی به وزن ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن از این استان به کشور‌های خارجی صادر شد، افزود: ۳ هزار و ۸۲ محموله پرتقال به وزن ۶۷ هزار و ۸۱۲ تن از استان مازندران به سایر کشور‌ها صادر شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از صادرات یک هزار و ۶۶ محموله کیوی به وزن ۲۴ هزار و ۴۰۰ تن از مازندران به کشور‌های هدف خبر داد و گفت: روند صادرات محصولات باغی مازندران با شتاب خوبی در حال انجام است.

او افزود: این میزان صادرات صرفا با اخذ گواهی قرنطینه‌ای از مازندران صادر شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همکاران جهاد کشاورزی مازندران در سال‌های اخیر تلاش‌ها و برنامه‌های زیادی در راستای تولید محصولات باکیفیت و افزایش دانش باغداران داشتند که نتایج و اثرات آن در افزایش صادرات نمودار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان دولت امروز است + جزئیات دریافت | تا چه تاریخی می‌توان از آن استفاده کرد؟
  • ورود محموله نظامی بزرگ آمریکا به یونان
  • صادرات بیش از ۵ هزار محموله محصولات باغی مازندران
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • ورود ۳۵ هزار تن تسلیحات به اراضی اشغالی از ابتدای جنگ
  • صادرات ۵ هزار و ۴۶۷ محموله محصولات باغی مازندران
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • امشب محموله ۳۰ تنی گوشت وارد همدان می‌شود
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید