Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «غلامرضا رفیعی» دوشنبه شب در خصوص VAR در ایران اظهار داشت: در چند روزی گذشته شاهد چندین اتهام بودیم که مهم‌ترین آن گزارش اخبار بود به این مضمون که ۹ میلیارد تومان به دست نماینده واسطه شرکت VAR میفتد. در برنامه دیگر اعلام کردند که AFC از ما کمک داور ویدئویی نخواسته است.

وی افزود: نامه‌ای دو صفحه‌ از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که تیم های حاضر در مقدماتی جام جهانی باید برخی الزامات را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین نامه به ما اعلام شده که میزبان‌ها باید چه چیزهایی رعایت کنند. حداقل‌ها را در خصوص VAR به ما اعلام کردند. امیدوارم منتقدان از سر دلسوزی فدراسیون فوتبال را مورد انتقاد قرار داده باشند. در همه نامه‌ها همه چیز واضح است.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فضای رسانه‌ای جو را متشنج کردند. نامه‌های ای اف سی نشان می‌دهد که این اتهامات درست نیست. بیایند ثابت کنند که ما در معاملات مشکل داشتیم. داستان VAR یک موضوع کلان و جزو الزامات فوتبال جهان است. قطر سیستم وی ای آر خودش را دارد اما وقتی بازی‌ها در قالب ای اف سی برگزار می شود، شرکت طرف آنها می آید و کارها را بر عهده می گیرد. 

رفیعی افزود: مملکت پلیس دارد، مملکت وزارت امور خارجه دارد. فدراسیون فوتبال مانند دیگر کشورهای دنیا می آید ۱۵ شرکت را در سایت فیفا می بیند و به آن ها نامه می زند. وقتی ما به ۱۵ نامه می‌دهیم و ۱۳ تا از آنها نامه جواب نمی دهند ما چه کار کنیم؟ هجمه زیادی به فدراسیون فوتبال است. 

وی بیان کرد: ۲ شرکت پذیرفتند که یکی گفت اجاره نمی‌دهیم . شرکت دیگر هم گفت من اجاره می دهم اما باید اجازه امور گمرکی و خارج کردن آن را به ما بدهید که خیالشان از بردن وسایل راحت باشد. 

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی گفت: این موضوع در زمان مدیریت ما نبوده اما مسولانه جلسات را شرکت کردیم و وکلای ما زحمات خود را کشیدند اما این سنگین ترین است و پیچیدگی های زیادی دارد. ما نگاه نکردیم که مشکل برای فدراسیون قبلی یا فعلی است. ما عاشقانه کمک کردیم و منتظر هستیم ظرف ۱۰ روز آینده رای صادر شود. امیدوارم رای فیفا تایید نشود. 

برچسب‌ها مارک ویلموتس کنفدراسیون فوتبال آسیا غلامرضا رفیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مارک ویلموتس کنفدراسیون فوتبال آسیا غلامرضا رفیعی مارک ویلموتس کنفدراسیون فوتبال آسیا غلامرضا رفیعی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نامه مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان آمده است:


جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان


با سلام

احتراماً به استحضار میرساند، با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاه‌ها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به صورت هوشمند.


همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی‌ها به انجام خواهد رسید و گزارش‌ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته‌های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد.

بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی، باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در بازی‌های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاه‌ها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند. همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج