Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حجت السلام جابری مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان شمالی گفت: در آستانه هفته وحدت، جلسه محوری در روستای باغلق شهرستان مرزی راز و جرگلان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسـان شمالی به مناسبت آغاز هفته وحدت

حجت السلام جابری افزود:جلسات هفته وحدت از امروز  در مساجد اهل سنت و اهل تشییع در سراسر استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: امروز صبح هم جلسه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علمای شیعه و سنی و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

حجت السلام جابری افزود: جلسه‌ای در مسجد ابوحنیفه بجنورد بعد از نماز مغرب اهل سنت و جلسه‌ای روز چهارشنبه در شهر آشخانه با محوریت امام جمعه این شهر و مراسمی هم روز شنبه با محوریت امام جمعه روستای تازه یاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهل سنت هفته وحدت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، «امید شکری» عکاس مستند اجتماعی و مدیر پاتوق عکس عمیق استان با اشاره به این که در این نمایشگاه 25 اثر از مجموعه آثار تولید شده ام طی 15 سال عکاسی را با رویکرد مستند اجتماعی و در راستای به نمایش گذاشتن هنر، صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و مستند اجتماعی استان به نمایش می‌گذارم، تصریح کرد: این نمایشگاه فردا؛ هفدهم ماه جاری برای علاقه مندان در مجتمع طلای سفید دایر خواهد شد.

این هنرمند تقدیر شده از سوی هیئت داوران هشتاد و چهارمین جشنواره بین المللی «آساهی شیمبون» ژاپن و جشنواره بین المللی عکس «کاف» یکی از راه‌های معرفی عکاس به جامعه را برپایی نمایشگاه برشمرد و عنوان کرد: تولیدات هنری یکی از بسترهای مهم برای ایجاد شادابی و نشاط در جامعه است که در کنار آگاهی بخشی، گرایش‌های بیشتری را در عموم مردم ایجاد می‌کند تا به سمت هنر سوق داده شوند.

مدیر پاتوق عکس عمیق استان ادامه داد: از سوی دیگر نمایشگاه‌های هنری به ویژه نمایشگاه عکس رقابتی ناخواسته را برای جامعه عکاسی ایجاد و زمینه را برای تکاپو میان هنرمندان و خارج کردن هنرمندان از رکود فراهم می کند.

شکری خاطرنشان کرد: نمایشگاه «نگاهی به خراسان شمالی» فردا ساعت 19 به صورت رسمی در طبقه منفی یک مجتمع طلای سفید بجنورد دایر می‌شود و علاقه مندان تا بیست و سوم ماه جاری فرصت دارند تا هر روز از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه بازدید کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229522 برچسب‌ها نمایشگاه عکس بجنورد

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند