Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید جهانگیری دوشنبه شب در نشست پیگیری روند تامین مسکن محرومان حاجی َآَباد که با حضور معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن هرمزگان برگزار شد، بدون اشاره به خانوارهای محروم بدون مسکن در این شهرستان افزود: در این راستا تفاهم نامه ای سه جانبه بین بنیاد مسکن، بنیاد علوی و کمیته امداد جهت ساخت مسکن محرومان منعقد شده است که فرصت بسیار خوبی در راستای ساماندهی مسکن این قشر در شهرستان حاجی آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص راهکارهای رفع موانع مسکن مددجویان و نیازمندان حاجی آباد بیان داشت: مناطقی دارای کد با بیش از پنج نفر متقاضی ساخت مسکن، ظرف یک هفته با  ارائه طرح تفکیکی از سوی بنیاد مسکن اجرایی می شود و مناطقی که بدون کد آبادی هستند نیز محدوده ساخت مسکن تعیین و زمین در قالب طرح تفکیکی از سوی منابع طبیعی به بنیاد مسکن واگذار می شود.

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر سرعت بخشی در روند اجرای این تفاهم نامه اظهارداشت: مدیران دستگاه ها و نهادهای حمایتی نسبت به معرفی و تکمیل پرونده متقاضیان واجد شرایط به بنیاد مسکن اقدام تا این اداره ضمن پاسخ دهی به استعلام ها نسبت به معرفی افراد به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات اقدام نماید و همچنین دهیاران جهت صدور پروانه ساخت اقدام نمایند.

جهانگیری تصریح کرد: در اجرای طرح مسکن محرومان که با حمایت دولت در حال اجرا بوده و مزایای بسیاری نیز برای خانه‌دار شدن افراد درنظر گرفته شده است، دستگاه‌های اجرایی حاجی آباد این طرح را با جدیت پیگیری نمایند تا به صورت کامل و براساس سهمیه شهرستان اجرایی شود.

برچسب‌ها مناطق محروم تسهیلات مسکن بنیاد علوی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان حاجی آباد بنیاد مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم تسهیلات مسکن بنیاد علوی مناطق محروم تسهیلات مسکن بنیاد علوی کمیته امداد امام خمینی هرمزگان حاجی آباد بنیاد مسکن مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان گفت: از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد.

وی همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان پرداخت شده است.
اکبری تاکیدکرد: به منظور تسریع در اجرای این طرح مهم ملی در استان ساخت ۹ طرح روبنایی و ۲۳ طرح آماده سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شامل چهار واحد آموزشی، دو کلانتری، دو مسجد و یک مرکز درمانی در حال انجام و آماده سازی بیش از هزار و ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح عملیاتی شده است.
وی تاکید کرد: در مجموع همه کاربری‌های عمومی، فضای تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی در داخل سایت طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳