Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از کش و قوس‌های زیاد در پرونده آرمان، بار دیگر او راهی قرنطینه شده و قرار است روز چهارشنبه حکم قصاص آرمان اجرا شود.

آرمان از اسفند ماه سال ۹۲ در زندان است. حالا که شمارش معکوس برای قدم گذاشتن آرمان پای چوبه دار آغاز شده است؛ پدر و مادر او در آخرین نامه خود از مادر و پدر غزاله، گذشت از اعدام آرمان را طلب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان را با مرگ مجازات نکنید

متن این نامه به این شرح است: «مردم شریف ایران، افسوس که مدتی است خاطرتان مکدر است.

از یک سو دختر نازنینی دیگر بین ما نیست و قلب والدینش داغدار است.

از یک سو والدین یک جوان خطاکار ۸ سال است منتظرند فرزندشان امروز یا فردا با "مرگ" مجازات شود.

از یک سو قبری نیست تا پدر و مادر غزاله بر آن بگریند.

از یک سو ما یعنی پدر و مادر آرمان، به قبر خالی منتظر فرزندمان می‌نگریم و زودتر از موعد مرگش بر آن شیون و زاری میکنیم.

خداوندا این چه مصیبتی است؟

غزاله و آرمان شروعی رویایی داشتند. دو جوان صادق، عاشق و زلال.

اما عشق، وحشتناک‌ترین روی خود را به آرمان و غزاله نشان داد.

غزاله را به نابودی کشاند و بعد از آن زندگی پدر و مادرش را؛ و بعد از آن آرمان را و زندگی پدر و مادر آرمان.

آرمان ۸ سال است در کابوس اعدام، هر شب مرگ را تجربه کرده.

بار‌ها رفتن و برگشتن به قرنطینه انفرادی.

چه باقی می‌گذارد از جوانکی که با مفهوم جرم و بزه بی گناه بود جز یک کالبد بی روح؟

ما هم همچون شما بی سابقه از بزه و جرم بودیم و در رویارویی با این فاجعه هولناک و تکان دهنده نا آشنا، مدیریت خوبی نداشتیم. ما راه و رسم مقابله با چنین فاجعه‌ای را باختیم. اما هر چه کردیم در قامت پدر و مادری بود که برای زنده نگهداشتن پاره تنش دست و پا می‌زند. کدام پدری می‌تواند رفتن فرزندش را به پای چوبه دار ببیند و به تقلا نیفتد؟

اگر آرمان در این سال‌ها بر دیوار زندان آویخت و پوسید، تاوان خطای خود را داد. او در یک لحظه و به آنی؛ در اوج بلاهت و بی تجربگی، مرتکب این خطای بزرگ شد.

اما پدر و مادر غزاله عزیز.

شما با درایت و در اوج قدرت از مرگ او بگذرید. آرمان را مجازات کنید، اما نه با مرگ ... و نه به خاطر آرمان و ما؛ به حرمت پادرمیانی همه عزیزانی که منت گذاشتند و بخشش آرمان را طلب کردند. به حرمت قداست مهری که غزاله در قلبش به آرمان داشت؛ و به خاطر خدا؛ آرمان را به اندازه خطایش مجازات نکنید بلکه به اندازه رحم و عطوفت خودتان با او رفتار کنید. این شما، این طناب دار و این هم فرزند ما!»

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل پدر و مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید