Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌ زنجان_قزوین سنگین گزارش شده است.

او افزود: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه عصر دیروز در اثر برخورد خودروی سواری پراید با شیء ثابت، خودرو واژگون شده و راننده در دم جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان  علت این حادثه را عدم توجه به جلو اعلام کرد و گفت: همچنین ۳ مورد تصادف منجر به جرح در جاد‌های استان زنجان رخ داده است.

 سرهنگ عظیمی ادامه داد: ۲ مورد از این تصادفات در اتوبان زنجان_قزوین رخ داده و یک مورد هم در شهرستان قیدار بوده که ۴ مصدوم برجای گذاشته است.

او از رانندگان خواست تا همواره با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها تردد کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کنند.

 

انتهای پیام/م

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی ترافیک سنگین استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان یزد، سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی برجای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 749886

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید