Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور،‌ شامگاه دوشنبه(26مهرماه) در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم اظهار داشت: امروز با گذشت مدت کوتاهی در دز اول بیش از 70درصد و امیدواریم که قبل از فرارسیدن فصل سرما به همین میزان واکسن زده باشند تا از مردم صیانت شود.

وی افزود:‌ در ستاد کرونا بحث‌ها این بوده که در موضوع کرونا از انفعال خارج شویم و حالت فعال پیدا کنیم که هم در واکسیناسیون و هم در کادر درمانی و دانشگاه ها و بخش های مختلف اعم از بسیج و سازمان های مختلف  فعال شویم و باید پیش‌بینی ها و پیشگیری های لازم را دشته باشیم و باید کسانی که حتی دو دز زده اند اصول بهداشتی را رعایت کنند و رعایت اصول برای همگان ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور گفت: از همه کسانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند دعوت می‌کنم تا این واکسن را دریافت کنند. از رسانه ملی و بخش‌های مختلف خواسته‌ایم تا مردم را برای موضوع تزریق واکسن به صورت اقناعی، تشویق کنند.

وی گفت: از آنچه بر مردم می‌گذرد آگاهم و ساعت به ساعت قیمت‎ها را چک می‌کنم. اولویت دوم دولت پس از کرونا مسئله معیشت مردم است. تصمیمات امروز ما در آینده زندگی مردم نتیجه خواهد داد.

این خبر تکمیل می شود...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی رئیس جمهور واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض

بذرپاش، وزیر راه شهرسازی به که تبریز سفر کرده است، با انتقادات و اعتراضات تبریزی ها مواجه شد. در همین راستا، جواد ملکی عضو هیات امنای افتخاری اراضی فاز ۲ خاوران تبریز با اشاره به اعتراض مردم گفت: صبح امروز در جریان سفر آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به تبریز ماجرای فاز ۲ خاوران را به وزیر توضیح دادیم. ایشان فرمودند امروز بعد از ظهر در جلسه استانداری راجب به این موضوع صحبت می‌کنند و قول دادند هر کاری بتوانند در راستای حل شدن مشکل ۵ هزار ۲۰۰ مالک انجام می‌دهند. منبع: خبرگزاری دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند