Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:00:40 GMT

تعمیرات ۶۶۰۰ کیلومتر شبکه برق فارس انجام شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۰۴۰۴

تعمیرات ۶۶۰۰ کیلومتر شبکه برق فارس انجام شده است

ایسنا/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از اجرای عملیات تعمیرات و نگهداری ۶۶۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی طی ۶ ماه اول امسال خبر داد.

حمیدرضا جلایر سه‌شنبه ۲۷ مهر در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات تعمیر و نگهداری شبکه برق، به خبرنگاران گفت: اجرای طرح تعمیرات و نگهداری خطوط فشار ضعیف و متوسط هوایی، عملیاتی است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، همه ساله به شکل مداوم اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توزیع نیروی برق استان فارس گفت: عملیات نگهداری و تعمیرات طی ۶ ماه اول امسال شامل ۱۷۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۴۹۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در سراسر استان فارس بوده است.

جلایر خاطرنشان کرد: در این اثنی، اقدامات لازم برای نگهداری و تعمیرات ۴۷ هزار و ۴۷ دستگاه چراغ روشنایی معابر و تعمیرات ۲۴۸۵ دستگاه ترانسفورماتور هوایی و زمینی نیز اجرایی شده است.

این مقام مسئول یادآور شد که عملیات نگهداری و تعمیرات شبکه‌های برق، با استفاده از روش خط گرم و بدون اعمال خاموشی در سطح خطوط مختلف اجرایی شده است.

جلایر گفت: با توجه به سیاست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مبنی بر اعمال نشدن خاموشی و به حداقل رساندن انرژی توزیع نشده، تعداد ۲۰ اکیپ عملیاتی تعمیرات خط گرم به همراه تجهیزات کامل توسط بخش خصوصی در سطح ۲۶ مدیریت توزیع نیروی برق در سطح شرکت مشغول فعالیت هستند.

معاون توزیع نیروی برق فارس، هدف از اجرای فعالیت‌های بهره برداری را افزایش پایداری شبکه وتاسیسات توزیع برق وتحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکان استان عنوان و ابراز امیدواری کرد با مجموع فعالیت ها و  برنامه ریزی انجام شده، امکان ارتقاء سطح رفاه و آسایش و رضایتمندی مشترکان فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نیروی برق استان فارس تعمیرات شبکه برق برق پایدار قطع برق توزیع نیروی برق کیلومتر شبکه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند

۱۰ خلبان اوکراینی که اکثر آنها هرگز پرواز نکرده‌اند، برای گذراندن دوره‌های آموزشی جامع مطابق با استانداردهای نیروی هوایی وارد فرانسه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این آموزش در پایگاهی در جنوب غرب فرانسه برگزار می‌شود و مقامات فرانسوی به دلایل امنیتی اطلاعاتی در مورد مکان خلبانان اوکراینی فاش نکردند.

به نقل از لیبراسیون، بااین‌حال، آنها که بین ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند، باید بعد از کریسمس سکان جنگنده اف-۱۶ آمریکایی را در دست بگیرند.

قبل از عزیمت به فرانسه، خلبانان اوکراینی سه ماه را در بریتانیا گذراندند و زبان انگلیسی را آموختند، زبانی که خلبانان ناتو از آن استفاده می‌کنند.

در مجموع، خلبانان اوکراینی دوره ۸۰ ساعت پرواز و ۵۰ جلسه شبیه‌سازی را خواهند گذراند. این آموزش سریع نصف طول دوره نیروی هوایی فرانسه است، اما کی‌یف چاره‌ای ندارد زیرا نیروی هوایی این کشور از آغاز جنگ تمام‌عیار روسیه آسیب‌دیده است و نیاز به بازسازی فوری دارد.

انتظار می‌رود اف-۱۶های آمریکایی در تابستان امسال وارد اوکراین شود. پس از اتمام دوره آموزشی خود در فرانسه، خلبانان اوکراینی، بعد از یک دوره سازگاری چهار ماهه در رومانی، از این جنگنده‌ها استفاده خواهند کرد.

سه جنگنده دیگر اف-۱۶ از هلند اخیرا به مرکز آموزشی اروپا در نزدیکی شهر فاتستی رومانی وارد شده‌اند. در حال حاضر هشت فروند اف-۱۶ در این پایگاه وجود دارد که ۳۲ فروند دیگر از نروژ وارد این پایگاه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد