Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:12:59 GMT

داوران نخستین جشنواره مونولوگ تین یزد معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۰۴۸۴

داوران نخستین جشنواره مونولوگ تین یزد معرفی شدند

ایسنا/یزد «کوروش زارعی»، «انوش معظمی» و «عباس ملازینلی» به عنوان داوران نخستین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) در یزد معرفی و کار قضاوت آثار را به عهده گرفتند.

«علی جاور» دبیر این جشنواره ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: آثار ارسالی در سه بخش هنرمندان استان، کشف استعدادهای نو و هنرمندان توان‌خواه مورد داوری و قضاوت قرار خواهد گرفت و نفرات برتر در آیین اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با معرفی داوران نیز گفت: «کوروش زارعی» بازیگر سینما،  تلویزیون و تئاتر است که ۴۹ سال سن دارد و متولد میناب استان هرمزگان است. وی با تحصیلات کارشناسی پیوسته هنرهای نمایشی در سریال‌های مختلف تلویزیونی نظیر یوسف پیامبر، کیمیا و جابر بن حیان، نقش‌آفرینی کرده و کارگردانی تئاتر «خورشید از حلب طلوع می‌کند» با همکاری ایران و سوریه و حضور در سی و یکمین جشنواره فجر را به عهده داشت.

وی افزود: «انوش معظمی» دیگر داور نخستین دوره از جشنواره تین است که در سریال‌های مسافر ری، رستاخیز و کلاشینکف، نقش آفرینی کرده و با نقش «حرمله» در مختارنامه به شهرت رسید.

جاور ادامه داد: معظمی سالهاست در آموزشگاه بازیگری تدریس می‌کند و در برای تئاتر کودکان نیز در بخش فیلمنامه‌نویسی و ترانه سرایی فعالیت جدی دارد.

دبیر نخستین جشنواره مونولیگ تین یزد افزود: دیگر داور این جشنواره نیز «عباس ملازینلی» است که اکنون مشاور هنری شهردار یزد است، وی همچنین سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی نظیر معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، مشاور هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد را عهده دار بوده است.

جاور گفت: ملازینلی همچنین نویسنده، بازیگر و کارگردان توانمندی در عرصه‌ی تئاتر استان است که در پنج دوره عضویت در انجمن نمایش، چهار دوره به عنوان رئیس این انجمن به خانواده‌ی تئاتر یزد خدمت کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دبیرخانه این جشنواره، مؤسسه فرهنگی هنری کریاس با حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان یزد و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن نمایش استان یزد، نخستین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) را در استان یزد برگزار می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره مونولوگ يزد جشنواره تئاتر يك نفره نخستین جشنواره استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی