Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: نه تنها کارمندان و کارکنان بلکه سایر مراجع در قوه قضائیه نیز هیچ دسترسی بدون ضابطه‌ای به اطلاعات شخصی شهروندان ندارند.

به گزارش مشرق، مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای در خصوص اظهارات یکی از مجریان صدا و سیما در برنامه زنده تلویزیونی تهران بیست تاکید کرد: نه تنها کارمندان و کارکنان بلکه سایر مراجع در قوه قضائیه نیز هیچ دسترسی بدون ضابطه‌ای به اطلاعات شخصی شهروندان نداشته و دسترسی‌های ضروری فقط با حکم قضائی و تحت شرایط و ضوابط قانونی صورت میگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه تاکید میکند: بیان چنین اظهاراتی آن هم از آنتن زنده رسانه ملی، نشان گر عدم اطلاع گوینده از مقررات و فرایندهای قانونی و حقوقی است.

این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به ظرفیت‌های فعلی در فضای مجازی، دسترسی به شماره تلفن همراه فعالین رسانه‌ای یا مجریان صدا و سیما کار چندان پیچیده و سختی نیست و نیاز به دسترسی‌های قضائی یا خاص ندارد.

مرکز رسانه قوه قضاییه در پایان با اشاره به اینکه تماس با این مجری تلویزیون ممکن است از ناحیه هر فرد و شهروندی با وابستگی یا بدون وابستگی به عدلیه انجام شده باشد و تشخیص هویت افراد و انتصابشان به نهادها در این شرایط، سخت است تاکید کرد: خود را موظف میدانیم از نقد و بررسی و توجه به مسائل مربوط به قوه قضاییه در برنامه تهران بیست تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان قوه قضائیه دستگاه قضایی صدا و سیما دلاوری مرکز رسانه قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه