Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صادقیان صبح سه‌شنبه در جلسه ساماندهی عرضه شن و ماسه که با حضور دو انجمن شن و ماسه و رانندگان حمل و نقل شهری برگزار شد، اظهار داشت: قیمت عرضه هر تن شن ماسه در شهر یزد ۹۳ هزار تومان است که این قیمت با در نظر گرفتن هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم و کرایه حمل تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد عنوان کرد: در شهرستان‌های استان یزد این قیمت متفاوت است و تا هر تن ۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان تاکید کرد: تلاش ما سازماندهی بازار عرضه شن و ماسه در استان یزد است و در این راستا نظارت‌ها را تشدید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین نظارت جدی بر عملکرد کارگاه‌های تولید شن و ماسه و خودروهای حمل و نقل شن و ماسه در استان خواهیم داشت.

صادقیان عنوان کرد: فروشندگان باید در ازای فروش، فاکتور خرید با درج قیمت و مشخصات راننده و خودروی حامل بار ارائه دهند و خریداران نیز باید فاکتور رسمی مطالبه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد تاکید کرد: خریداران در صورت عدم ارائه فاکتور یا فروش شن و ماسه بر خلاف نرخ مصوب، مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به تخلفات کارگاه‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

صادقیان تصریح کرد: در صورت تخلف کامیون‌های فروش ماسه از قیمت نهایی، تخلفات ثبت شده به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام می شود و ضمن باطل کردن پروانه سوخت راننده‌های متخلف، کارگاه‌ها دیگر حق ندارند به این رانندگان بار تحویل دهند.

گفتنی است؛ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد نیز متعهد شد به مدت یک هفته سامانه اطلاعات رانندگان حمل شن و ماسه استان را راه اندازی کند تا مشخصات رانندگان مجاز حمل بار در این سامانه ثبت شده و در اختیار انجمن شن و ماسه قرار گیرد.

انجمن شن و ماسه و بتن آماده استان یزد نیز موظف شد مدیریت بازار برای عرضه ماسه به میزان مورد نیاز را بر عهده گرفته و قیمت و عرضه و تقاضا را کنترل و نظارت کند.

کد خبر 5331121

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن صادقیان استانداری یزد شن و ماسه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه هفته وحدت گرگان کرمانشاه شیوع کرونا شیراز ایلام عکس استانها زلزله شن و ماسه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود