Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم دربیست و چهارمین کارگره تسهیل و رفع موانع تولید قم درسالن کرامت استانداری گفت: تولید رمز ارز فرع بر فعالیت واحد‌های تولیدی است، شرکت شهرک‌های صنعتی باید تامین برق شهرک‌های صنعتی را دراولویت کار خود قرار دهد.

استاندار قم تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی در صدور مجوز برای استخراج رمز ارز‌ها باید نسبت به مورد اعتماد بودن شرکت‌های متقاضی و همچنین ضریب مصرف برق، قوانین و تدابیری بیندیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست در ادامه با اشاره به موضوع خلعیت یکی از واحد‌های تولیدی و ارجاع تصمیم نهایی آن به کارگروه ستاد تسهیل استان از طریق مجامع قضایی، گفت: ارجاع پرونده‌های قضایی به این کارگروه به معنی رفع مشکلات حقوقی است و شرکت شهرک‌های صنعتی باید نسبت به صدور مجوزات لازم جهت از سرگیری فعالیت‌های تولیدی به کارآفرینان قائل شوند.

استاندارقم گفت: مهمترین زیرساخت لازم برای آینده سرمایه‌گذاری درقم، تامین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاری است که در این رابطه استان اقدامات بسیار مطلوبی از خود برجای گذاشته‌است.

او ادامه داد: این فرد یکی از کارآفرینان موفق استان است و موضوع این شرکت تولیدی به شرط طرح رای در دادگاه به تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز بیان کرد: استخراج ارز به عنوان یک فعالیت اقتصادی پذیرفته شده‌است و برای فعالیت شرکت‌های استخراج رمز ارز در شهرک‌های صنعتی، شرکت شهرک‌های صنعتی و در داخل محدوده شهر، شرکت توزیع نیروی برق باید مجوز لازم را صادر کند.

محمود سیجانی اضافه کرد: دستگاه‌های امنیتی از فعالیت شرکت‌های بنام و مورد اعتماد در خصوص رمز ارز حمایت می‌کند و آن را مانع از اقدامات زیرزمینی و غیرقانونی در این خصوص می‌داند.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی قم فراتر از ۷۷ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار تَن فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آن‌ها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی استاندار قم شرکت شهرک های صنعتی سرمایه گذاری رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار