Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:49:26 GMT

ورود ۶ میلیون دز واکسن دیگر به کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۱۶۱

ورود ۶ میلیون دز واکسن دیگر به کشور

بیست‌وهشتمین محموله واکسن کرونا تهیه‌شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی شش میلیون دز واکسن، امروز سه‌شنبه؛ بیست و هفتم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کریم همتی با تأکید بر اینکه تلاش‌ها برای واردات واکسن همچنان ادامه دارد گفت: با همراهی و همکاری خوب مسئولین در دستگاه‌های کشور و مدیریت معاون اول رئیس‌جمهور، طی ۱۰ روز گذشته جمعیت هلال‌احمر پنج محموله به میزان ۳۰ میلیون دز واکسن کرونا وارد کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت‌ماه تاکنون، ۸۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دز واکسن به کشور وارد کرده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه واکسن‌های وارداتی همچنان از نوع سینوفارم است، گفت: واکسن‌های وارداتی هلال‌احمر از نوع سینوفارم و معمولاً با تاریخ انقضای مدت‌دار است که الان هم محموله‌های اخیر در انبارهای وزارت بهداشت برای واکسینه کردن همه هم‌وطنان دپو شده و تقریباً تا الان به‌اندازه کل جمعیت ایران، هلال‌احمر واکسن وارد کرده است.

وی با اعلام اینکه واردات واکسن و واکسینه شدن جامعه، مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را کاهش داده است اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه اصلی حاصل از واردات واکسن و واکسینه کردن مردم، کاهش موارد مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا در میان کادر درمان و مردم و همچنین کاهش آمار بیماران بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان‌ها بوده است.

کد خبر 529827

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واردات سینوفارم واردات واکسن توسط جمعیت هلال احمر واردات واکسن توسط بخش خصوصی واردات واکسن توسط هلال احمر هلال احمر و واردات واکسن کرونا ورود محموله واکسن کرونا ورود بزرگترین محموله واکسن کرونا به ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر دز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد