Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجهیزات و ملزومات مقابله با کرونا برای مراکز صعب‌العبور با مساعدت هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تأمین شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خودکفایی بیمارستان قدس پاوه در خدمت رسانی به بیماران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان قدس پاوه، یکی از مراکز درمانی است که با همکاری هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی تجهیز شده است. 

شهرستان پاوه در منطقه‌ای صعب‌العبور و مرزی بوده است بنابراین پیش از تجهیز این بیمارستان، مردم باید به سایر مراکز درمانی مراجعه می‌کردند که این موضوع روند درمان آنها را با تأخیر مواجه می‌کرد.

بیمارستان قدس پاوه در ضلع شمال غربی استان کرمانشاه قرار داشته و دارای ۹۶ تخت بیمارستانی و ۸ بخش CCU و ICU و ۳ اتاق عمل، یک بخش CT اسکن، بخش اورولوژی، بخش CSR و پاراکلینیک مجهز و اورژانس با تجهیزات تخصصی مورد نیاز است. 

تجهیز بیمارستان پاوه منجر شده است تا روند پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این مرکز درمانی فراهم شود.

 

برچسب ها: مراکز درمانی ، بیمارستان قدس پاوه ، بیماران کرونایی ، مناطق صعب العبور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراکز درمانی بیمارستان قدس پاوه بیماران کرونایی مناطق صعب العبور بیمارستان قدس پاوه صعب العبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر