Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: از سال گذشته حجم محصولاتی که وارد شبکه پستی شده است، بیشتر به صورت بسته و امانت پستی است.

خانی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ رشد ۹۷ درصدی در ارسال بسته‌های پستی ایجاد شد، افزود: این در حالی است که در نیمه نخست سال ، رشد ۲۵ درصدی در ارسال بسته‌های پستی را داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کرونا کسب و کار‌های اینترنتی را در خراسان شمالی رونق داد

او با بیان اینکه با شیوع کرونا، خرید‌های اینترنتی به شدت افزایش یافت، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا مردم کالا‌های مورد نیاز را به صورت اینترنتی خرید کردند به طوری در سال ۹۹ در مقایسه با سال ۹۸ ارسال بسته‌های اینترنتی از  خراسان شمالی به سایر استان ها، ۵۴۸ درصد رشد داشته است و در نیمه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد در ارسال بسته‌های اینترنتی از داخل استان داریم.

به گفته خانی خرید‌های اینترنتی که هم استانی‌ها از خارج استان داشته اند در سال ۹۹ در مقایسه با سال قبل ۶۱ درصد و در ۶ ماه نخست سال در مقایسه با سال گذشته ۵.۷ درصد رشد داشته است که این آمار‌ها نشان دهنده ترافیک بسته‌های ارسالی است.

مدیرکل پست خراسان شمالی گفت:در سال ۹۹ تعداد ۹۱ هزار خرید اینترنتی وارد استان شده است ودر همان سال نیز تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۵ بسته خرید اینترنتی از خراسان شمالی به سایر نقاط کشور ارسال شده که این آمار در سال ۹۸ تنها یک هزار و ۸۱۲ بسته خرید اینترنتی ارسالی می‌باشد.

گفتنی است در صورتی که ترافیک بسته‌های ارسالی بالا باشد، برای جلوگیری از رسوب بسته ها، در ایام تعطیل هم کار توزیع و ارسال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات بسته پستی ارسال بسته خرید اینترنتی خراسان شمالی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی لرزید
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟