Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:08:40 GMT

وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۲۱۴۵

وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی گودرزی پیش از ظهر سه شنبه در همایش گرامیداشت هفته وحدت بسیج دانشجویی استان، اظهارکرد: وحدت، برادری و برابری جزو پیام های اصلی رسول اکرم (ص) است و امروز هر چیزی که اختلاف افکنی به دنبال داشته باشد با تعالیم مکتب وحی مغایرت دارد.

محقق، پژوهشگر و استاد علمیه قم افزود: اسلام ناب محمدی همه را دعوت به اجتماع کرده و راه تعامل های اجتماعی را در فرائض خود گنجانده است، به عنوان مثال تاکید می کند مسلمانان نمازهای واجب و مناسبتی را به جماعت بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است و امروز همه ما با هر قوم و مذهبی زیر بیرق انقلاب اسلامی گام برمی داریم.

گودرزی ادامه داد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی هستند و فرقی با هم ندارند چراکه هیچکدام در دایره تعالیم اسلام ناب جایی ندارند.

کد خبر 5331219

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هفته وحدت بسیج دانشجویی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه هفته وحدت گرگان کرمانشاه شیوع کرونا شیراز ایلام عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه