Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@08:12:33 GMT

دولت در خصوص معضل زباله‌های شمال چاره جویی کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۲۴۲۹

دولت در خصوص معضل زباله‌های شمال چاره جویی کند

علی کریمی فیروزجائی با اشاره به معضل زباله‌های شمال کشور، گفت: افزایش زباله و دفع غیر بهداشتی آن در شمال سلامت مردم این مناطق را با خطر جدی مواجه کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به آمار تولید روزانه ۳هزار تن زباله در این استان، افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر نسبت به دفع بهداشتی زباله در مازندران اقدام جدی و اثر بخشی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با اشاره به بالا بودن آبهای سطحی در مازندران افزود: مشکل بالا بودن آبهای سطحی در مازندران بخاطر وجود شیرابه هاخطر آلودگی محیط زیست انسانی را تشدید می‌کند. موضوع پسماند و دفع بهداشتی زباله ها در مازندران باید با نگاه ملی مدیریت شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شکنندگی محیط زیست این استان، گفت: دولت باید به مسئله محیط زیست مازندران نگاه ویژه ای داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به خدمات رسانی ملی مازندران در حوزه کشاورزی و گردشگری خاطر نشان کرد: خدمات زیر ساختی در حوزه های کشاورزی، گردشگری و فرهنگی مازندران نیازمند سرمایه‌گذاری ملی است. اعتبارات ناچیز سالانه مازندران متناسب با ماموریت‌های ملی دستگاه‌های اجرایی استان نیست.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: دولت باید متناسب با نقش و جایگاه ویژه مازندران در حوزه های اثربخش اقتصادی کشور، اعتبارات توازن منطقه‌ای را به این استان تخصیص کند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور از مازندران بعنوان خاستگاه سرمایه های انسانی پرشمار یاد کرد و افزود: نرخ بیکاری فارغ التحصیلان در مازندران بالاتر از متوسط کشور است. مجلس برای شکل گیری ساختار تولید در مناطق روستایی کشور با کمک دولت برنامه اساسی دارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: زباله شمال کشور عضوهیات رئیسه مجلس علی کریمی فیروزجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال