Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵۳ هزار سند دفاع مقدس استان گردآوری شده است.

سرهنگ "امیرعباس آسمند" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵۳ هزار سند دفاع مقدس شامل اسناد مکتوب، فیلم، عکس، کاست و غیره گردآوری شده که از این تعداد، حدود ۵۰ هزار سند اسکن، توصیف و ارزشیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال چاپ ۱۳ عنوان کتاب تاریخ شفاهی در دستور کار قرار گرفته است، اظهارکرد: از این تعداد، تاکنون چهار عنوان به مرحله نهایی چاپ رسیده و مابقی در حال طی فرآیندهای پیاده‌سازی، تدوین و چاپ است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تدوین تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس از چاپ و نشر اسناد دوران دفاع مقدس در قالب کتاب خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته سه عنوان کتاب اسنادی چاپ و به بازار نشر عرضه شد، امسال نیز چاپ هفت عنوان کتاب اسنادی در دستور کار قرار گرفته که از این تعداد، سه عنوان به مرحله نهایی رسیده است.

آسمند با بیان اینکه جلسات کمیته تخصصی آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس استان، بصورت مستمر برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این جلسات، بر تدوین نقش ادارات و سازمان‌ها به عنوان بخشی از مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس تأکید می‌شود.

وی با اشاره به سامانه جامع اسنادی دفاع مقدس ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهیه نرم‌افزار این سامانه را به عهده گرفته است، و تهیه سخت‌افزار و تجهیزات این سامانه حدود ۸۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که این اعتبار باید از محل اعتبارات استانی تأمین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال دفاع مقدس استان خبرداد و بیان کرد: تاکنون حدود یک هزار و ۷۶۸ عنوان کتاب در این کتابخانه بارگزاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس استان عنوان کتاب هزار سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان