Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران غفوریان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است.

خبر سکته قلبی و بستری شدن مهران غفوریان را همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر مهران غفوریان در این باره در اینستاگرام نوشت: « مهران عزیزم دچار عارضه قلبی(سکته )شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد … امروز عمل قلب باز روی مهران انجام میشه ، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

---

در همین رابطه یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان به باشگاه خبرنگاران گفت: در تماسی که با خانواده مهران غفوریان داشتم، گفتند او در حال حاضر در اتاق عمل است. عمل قلب باز است.

احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» نیز از پایان این عمل با موفقیت خبر داد و به مهر گفت: «عمل قلب باز مهران غفوریان امروز صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود. امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در بیمارستان بستری باشد.»

او درباره اتفاقی که سر صحنه تصویربرداری این سریال برای غفوریان رخ داد، گفت: «غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به بیمارستان برود ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد.»/خبرآنلاین

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

عمل قلب باز مهران غفوریان موفقیت آمیز بود / به زودی به بخش عمومی منتقل می شود

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مهران غفوریان عمل قلب باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی