Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اظهارات روز گذشته رئیس سازمان غذا و دارو، درباره فعالیت "اسنپ دکتر" و عرضه برخی اقلام دارویی غیرمجاز در بستر مجازی، این پلتفرم ضمن تکذیب عرضه داروهای غیرقانونی تاکید کرد: "فعالیت اسنپ دکتر منطبق با قانون است و هیچ یک از مصادیق مذکور در گزارش قابل انتساب به این شرکت نیست. "

به گزارش ایمنا، در جوابیه اسنپ دکتر درباره خبر " انتقاد سازمان غذا و دارو از "اسنپ دکتر" و پدیده ناصرخسرو مجازی"، آمده است: «در این گزارش، مطالبی بیان شده که شبهه فروش داروهای غیرقانونی توسط اسنپ‌دکتر را به خواننده القا می‌کند، اسنپ‌دکتر ضمن تکذیب صریح این موضوع، عنوان می‌کند که فعالیت اسنپ‌دکتر منطبق با قانون است و هیچیک از مصادیق مذکور در گزارش قابل انتساب به این شرکت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصرخسرو نامیدن سرویس‌های خدمت‌رسانی مانند اسنپ‌دکتر که فرایند خرید دارو را شفاف می‌کنند نه تنها ناعادلانه است بلکه می‌تواند در مسیر آینده نظام سلامت کشور اختلال ایجاد کند.

متأسفانه، با وجود مکاتبات متعدد اسنپ دکتر با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در جهت تعامل و حل دغدغه‌های دو طرف، نه تنها فضایی برای گفتگو و تعامل فراهم نشده، بلکه وارد کردن اتهام به پلتفرم‌های تسهیلگر خدمات دارویی همچنان ادامه دارد. این در حالیست که اسنپ‌دکتر در این روزهای سخت که ابتلاء به ویروس کرونا هموطنان ما را به دام مرگ می‌کشاند، تلاش کرده بیش از گذشته به کنترل اوضاع، کاهش سرایت و قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کند. در این مدت به جای حمایت از خدمات اسنپ دکتر، چالش‌های بسیاری برای این شرکت ایجاد شده است و با وجود تلاش ما برای تعامل با نهادهای مذکور، سنگ‌اندازی‌ها همچنان ادامه دارد.

امیدواریم نهادهای مسئول به جای مقاومت در برابر فناوری و انکار نقش تسهیلگر آن در زندگی مردم به حل مشکلات پلتفرم‌ها کمک کنند، اجازه‌ی تعامل و گفتگو دهند و این امکان را فراهم کنند که بخش خصوصی بتوانند در کنار آنها در خدمت‌رسانی به مردم مؤثر باشد.

در پایان، اسنپ‌دکتر این حق را برای خود قائل می‌داند که اقدامات قانونی را در برابر شائبه‌های مطرح‌شده در دستور کار قرار دهد.»

منبع: ایسنا

کد خبر 529887

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس سازمان غذا و دارو اسنپ دکتر سازمان غذا و دارو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان غذا و دارو اسنپ دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها